Mansikka
Käytännöllisen sängyn, minkä voisi koristella itse prinsessamaiseksi tarroin ym., mutta ne koristeet saisi poistettua myöhemmin, kun lapsi on vanhempi.
Oikeasti rakastan . Jos mulla olisi tajuttoman suuri talo ja rajattomasti rahaa käytössä, niin aivan taatusti mun lapsilla olisi jotkut teemahuoneet, jotka sitten sisustaisin uusiksi kun ikää tulee lisää ja kiinnostuksen kohteet vaihtuuAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Oikeesti rrrrrrrrrakastat vai onko tää sarkasmia?
Mä justiinsa eilen kattelin sitä ohjelmaa ja mietin että onkohän tää nyt ihan todellista.
No joo sitten kyllä. Mutta sitä mä olen vähän ajatellut, että onhan toi aika kamalaa, jos pikkupojan huone sisustetaan joksikin tiedelaboratorioksi ja sitten teininä se haluaakin vaan kaivaa esiin jotain hifi-kamaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Oikeasti rakastan . Jos mulla olisi tajuttoman suuri talo ja rajattomasti rahaa käytössä, niin aivan taatusti mun lapsilla olisi jotkut teemahuoneet, jotka sitten sisustaisin uusiksi kun ikää tulee lisää ja kiinnostuksen kohteet vaihtuuAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Oikeesti rrrrrrrrrakastat vai onko tää sarkasmia?
Mä justiinsa eilen kattelin sitä ohjelmaa ja mietin että onkohän tää nyt ihan todellista.
Mä haluun ton! vaikka ittelleni ihana sänky!!Alkuperäinen kirjoittaja mie:Eikös tossakin nyt olisi prinsessaa riittämiin, esimerkiksi
http://www.on24.fi/child/kalusteet_sisustus/sangyt_sohvat/23506