Alkuperäinen kirjoittaja vouho:t.neljän kissan, kahden maatiaisen ja kahden cornish rex - rotuisen omistaja
mielenkiinto heräs, millasia rexejä löytyy? itselläni täällä 2 aikuista ja 3 vauvaa :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vouho:t.neljän kissan, kahden maatiaisen ja kahden cornish rex - rotuisen omistaja
Alkuperäinen kirjoittaja vouho:plääh: Kaksi naarasta kilppari reilut 1,5v ja sinikilppari kohta 1v, ehkä ollaan tavattukin jos näyttelyissä käytte. Meidän eka cornari muutti meille puoltoista vuotta sitten ja sitten innostuttiin näyttelytouhuista, sitten pitikin jo saada toinen, kolmaskin suunnitelmissa ja ja ja..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tottakai![]()
haaveissa olis semmonen 2500? katti
Alkuperäinen kirjoittaja vouho:Älä yllytä cornarivauvakuumeessa pyöriskelevää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tottakai![]()
haaveissa olis semmonen 2500? katti
kyllä sitä kissasta olis valmis makamaan lähes mitä vaan!!!
plääh! mikä kissa kiikarissa?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:oon jo ostanutkin, sfinx 1000e ja ihan halvimmasta päästä.. aivan ihana katti!!
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja minä:oon jo ostanutkin, sfinx 1000e ja ihan halvimmasta päästä.. aivan ihana katti!!
kuvia mulle :heart: että alan tosissaan haluta