Ostaisitko rotukissan, joka maksaa 800? ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oggi ja Torakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JOskus oli haaveissa ragdol, mut kun muutkin kissat saa meillä täällä maalla kulkea vapaina pihalla, ni ois typerää "lukita" tuo yksi sitten sisälle, ni päätettiin, et maatiaiskissoja vaan meille. Eihän tuollaista tonnin kissaa uskaltais edes ulos päästää yksinään. Koirista sit maksetaankin enemmän, mut ne ei yksinään ulkoilekaan, paitsi tarhoissaan...

En. Mutta se johtuu siitä, ettei mulla ole suurempaa mielenkiintoa esim. näyttelytoimintaan tms.
Meille välttää vallan hyvin tuo talon mukana kaupan päälle tullut maatiaiskolli.

Koirasta voisin maksaa, vaikken edelleenkään kävisi näyttelyissä tai harrastaisi sen kanssa sellaista että rodulla olisi väliä.
Koirassa mulle on enemmän väliä koolla, karvalla ja "käyttöominaisuuksilla"/luonteenpiirteillä, siksi siis näin.

Voisin ostaakin, aikoinaan harkitsin tosissani 2500e hintaisen kissan ostoa.
Tykkään kyllä hyvinkin paljon ihan kotikissoistakin, valitettavasti me kissoista tykkäävät ollaan meidän huushollissa vähemmistössä ja niinpä koira ei tule ihan heti saamaan kissakaveria.

plääh: Kaksi naarasta kilppari reilut 1,5v ja sinikilppari kohta 1v, ehkä ollaan tavattukin jos näyttelyissä käytte. Meidän eka cornari muutti meille puoltoista vuotta sitten ja sitten innostuttiin näyttelytouhuista, sitten pitikin jo saada toinen, kolmaskin suunnitelmissa ja ja ja.. ;)

No, jos norjalaisen metsäkissan tai pyhä birman hinnat ovat tuota luokkaa niin hyvin voisin. Mielummin niin kuin että ottaisin enää maatiaiskissaa kerrostaloasuntoon (maalle ottaisin toki).

Alkuperäinen kirjoittaja vouho:
plääh: Kaksi naarasta kilppari reilut 1,5v ja sinikilppari kohta 1v, ehkä ollaan tavattukin jos näyttelyissä käytte. Meidän eka cornari muutti meille puoltoista vuotta sitten ja sitten innostuttiin näyttelytouhuista, sitten pitikin jo saada toinen, kolmaskin suunnitelmissa ja ja ja.. ;)

kuulostaa tutulta :D me ollaan käyty tuon nuoremman kanssa vasta yhdessä näyttelyssä, täytti kesäkuussa 1v. oltiin tre keväällä ja hienot CAC:t tuli kumpanaki päivänä. seuraava suunnitelma olis turku kun tissit on palautunu kunnolla. tavataan siellä sitte, ja jos ootte tre tulossa niin tuun kyllä turistiks sinne. meillä muuten olis 1 poika ja 1 tyttö täällä tyrkyllä ;)

kuulostaa tutulta :D me ollaan käyty tuon nuoremman kanssa vasta yhdessä näyttelyssä, täytti kesäkuussa 1v. oltiin tre keväällä ja hienot CAC:t tuli kumpanaki päivänä. seuraava suunnitelma olis turku kun tissit on palautunu kunnolla. tavataan siellä sitte, ja jos ootte tre tulossa niin tuun kyllä turistiks sinne. meillä muuten olis 1 poika ja 1 tyttö täällä tyrkyllä ;) [/quote]

Älä yllytä cornarivauvakuumeessa pyöriskelevää ;) Mekin oltiin ton nuoremman kanssa keväällä treen näyttelyssä ja ilmotan sen tonne tulevaankin treen näyttelyyn jos vaan vielä ehditään mukaan. Tosin sinne en tiedä pääsenkö itse kun meille syntyy vauva tässä ihan lähiviikkoina, mutta kissa tulee sitten kasvattajansa kanssa, ekaa kertaa avoimeen luokkaan. Tosta vanhemmasta katista ehtikin jo tulla champion ja sitten metsästellään isompaa titteliä eli yhteen ulkomaan koitokseenkin pitäisi mennä sen saadakseen :D Turkuun ollaan tulossa myös.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tottakai :D :D haaveissa olis semmonen 2500? katti

kyllä sitä kissasta olis valmis makamaan lähes mitä vaan!!!

plääh! mikä kissa kiikarissa?

kunnon sfinksiä haaveilen mutta toisaalta itsku tai peterbaldkin olisi kiva noiden kolmen kaveriks. kunhan saan päätettyä ensin kumman tytön jätän tänne :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oon jo ostanutkin, sfinx 1000e ja ihan halvimmasta päästä.. aivan ihana katti!!

kuvia mulle :heart: että alan tosissaan haluta

noh, laittaisin mutten osaa.. :) se on aivan erilainen kun normit kissat, sitä ei voi muuta kun rakastaa just sen luonteen takia..

Yhteistyössä