Ostaisitko perheellesi KIAN VAI PEUGEOTIN autoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi auto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
No pösöä ei meille enää luultavasti tule, mies viettikin autotallissa kaikki illat sen kimpussa, ja samaa kuullut muiltakin. Nyt sit vaihtu Opel Vectraan, vaikka ei Opeliakaan alunperin ollut tarkoitus ostaa, mut löyty sopivan hintanen, ikänen ja diesel ja kilometrit kohallaan.

Joka autossa on omat vikansa, jos tulee paljon kilometrejä niin tulee vikojakin.

onneks olkoon, tunnetusti opeliahan ei tarvii juur ollenkaan reerailla :laugh:

Mä en noista alkuperäisistä ottaisi kumpaakaan. Meillä on kans Toyota, hyvin on mennyt, vaikka paljon on ajettu. Lisäksi on bensapihi. Edellinen auto oli Ford Focus, ja se oli myös loistava! Monelta olen Focuksesta pahaakin kuullut, mutta meillä pelitti loistavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
No pösöä ei meille enää luultavasti tule, mies viettikin autotallissa kaikki illat sen kimpussa, ja samaa kuullut muiltakin. Nyt sit vaihtu Opel Vectraan, vaikka ei Opeliakaan alunperin ollut tarkoitus ostaa, mut löyty sopivan hintanen, ikänen ja diesel ja kilometrit kohallaan.

Joka autossa on omat vikansa, jos tulee paljon kilometrejä niin tulee vikojakin.

No on meillä ollut kaks Opelia ennenpään, joten kyllä ne ihan tuttuja on, osaapahan ainakin korjata :) Vittuiluahan tästä on keretty kuulla joulunpyhät :D

(Opel: Ois Perkele Ees Lada!!!)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

No on meillä ollut kaks Opelia ennenpään, joten kyllä ne ihan tuttuja on, osaapahan ainakin korjata :) Vittuiluahan tästä on keretty kuulla joulunpyhät :D

(Opel: Ois Perkele Ees Lada!!!)

:D joo, mä olen autoilijaisältäni sen verran oppia saanut perille, että fordia tai opelia meille ei tule :D

meillä oli uus kia tila-auto joka ei kauheen kauaa kerenny olla niin hajos kone ja sitä sai jälestää kaikki maat että sai uuden ku auto oli niin uus ettei niitä osia ollu oikeen missään.,ja tiedän toisenkin samanlaisen auton jossa käyny niin,eli liekkö tyyppi vika.. pajalla sitte auto viikko tolkulla. että ei kiiaa enää meille,enkä kyllä pösöäkään ottas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmiset arvostavat erilaisia asioita. Jos haluaa selvitä huolloista halvalla, Toyota on tosiaan ilmeisesti aika hyvä valinta. Jos taas arvostaa turvallisuutta, Renault on pärjännyt viimeiset kymmenen vuotta erinomaisesti törmäystesteissä. Sitten on muita arvoja, kuten ulkonäkö mukavuus jne, jotka ovat jokaisen ihan omassa päässä.

Huh, Renaultissa on niin paljon pienempiä ja isompiakin vikoja etenkin jos sattuu maanantaikappale kohdalla, että sellaiseen ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. Ovat myös katsastusten hylkäystilastoissa kärkipäässä.

Nimenomaan, jos luit viestini, niin pointtini oli juuri se, että jos arvostaa tuota huollon halpuutta ja katsastuksen helppoutta, niin Toyota on hyvä.

Mutta jos arvostaa turvallisuutta kolaritilanteessa, silloin Renault on paras, ja monelle se on kuitenkin tärkeämpi asia, kuin rahanmeno katsastustilanteessa.

Eli asioita voidaan katsoa eri näkökulmista.

Saab on kyllä turvallisuusasioissa Renaultia edellä.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku:
Minä vannon kiian nimeen. Ajokokemuksena huippuluokkaa. Eikä tuossa ole vikojakaan ollut.. normaalit huollot ainoastaan tehty ja autolla ajeltu jo useampi vuosi!

mä olen kanssa tyytyväinen. ceed ollut meillä 1,5 vuotta, ei mitään moitittavaa, normi vuosihuolto tehty, eikä ainakaan mun mielestä ollut yhtään kalliimpaa kuin rellun huolto. meillä siis myös oikein kiva rellu grand scenic, mutta kyllä toi kia on enemmän päivittäisessä käytössä. takuukin on hyvä, ja se siirtyy myös seuraavalle omistajalle jos/kun auton myy.

Yhteistyössä