Ostaisitko lapsille n. 100 egellä kesävaatteita?

"Pikkuinen Jättiläinen"
Ei ollut minunkaan makuun nuo, varmasti vastaavia (ja paremman näköisiä) saa halvemmallakin. 100 euroa voi mennäkin, kun pitäisi ostaa pari kesähattua/-lippistä, parit shotsit, t-paitoja (niitä kyllä käytetään ympäri vuoden), uudet uimahousut, sandaalit ja lenkkarit jne.

"vieras"
Ostaisin ja ostankin. Eihän satasella tosiaan saa laadukkaita vaatteita montaakaan. L&B:tä en itse ostaisi tällä hetkellä, mutta on meillä noitakin ollut. Hyviä arkivaatteita.

No varmasti jokainen ostaakin,enemmälläkin. Ainakin pienemmille lapsille kun pitää ostaa kaikki shortsit/hameet,hatut,kengät,sandaalit..jne. kun harvat viime vuotiset menee.

Mutta mitä ihmettä kahdet sukat 12e ??:D

"vieras"
Enemmänkin mulla varmaan menee. Siis pelkästään tyttärelle.

Noita ap:n linkittämiä en ostaisi missään nimessä. Mun mielestä ovat rumia ja vielä huonon mallisiakin. Näyttävät tyylillisesti joltain halpisketjun tai halpakaupan vaatteilta. Paljon nätimpiäkin löytyy.

Blue
Ostaisin satasella toki jos olisi niitä vailla. Mutta katson kyllä tarkkaan mitä ostan jotta saan rahalleni vastinetta.

Eli jos on vailla perusvaatetta niin silloin ostan perusvaatetta, enkä 50e maksavaa tunikaa. Jos taas on juhlavaatetta vailla, niin silloin voin ostaa sen 50e maksavan tunikan jos se palvelee sitä tarkoitusta johon sen olen ostamassa.

"äippä"
Helposti maksaa yksi vaate tuon 100€, kun hankin lapsille. Tiedän. Hävettää. Mutta kun...

Vastaus kysymykseesi on, tietysti. Tosin en kyllä noista maksaisi tuota hintaa, kun en itse niistä pidä. Mutta jos pidät, niin osta ilman muuta!

"höh"
En, mutta itselleni olen jo ostanut täksi kesäksi 500 eurolla.

En tajua miksi lapsille pitää ostaa kalliita vaatteita? Lapset sotkevat ja rikkovat ja kaiken lisäksi kasvavat niistä pian ulos. Omat vaatteet ovat paljon kestävämpi sijoitus.

"karina"
Ostaisin ja ostankin. Esikoinen kyseessä ja kesävaatteet on pakko hommata, kun viime kesästä on tullut 13 cm pituutta.
Kyllä siihen menee se 100e vaikka katsoisi mitä ostaa. Tarvitsee shortsit, t-paidat, sandaalit, hatun ym.

Yhteistyössä