Ostaisitko käsitöitä (sukkia,lapasia,villatakke,housuja yms.) näillä hinnoilla?

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
vauvan sukat: 5e
lasten sukat: 8e
naisten sukat: 10e
miesten sukat: 12e

Villahousuista 130senttiselle sain 50e

Vauvojen villahousuista voisin esim. pyytää jotain 20-25 ja villahousuista vauvojen koossa samaa luokkaa.

Ostaisitko näillä hinnoilla?

vierass
Aika kallista.. Meneekö miesten sukkiin yksi lankakerä vai enemmän, en muista enään.Jos yksi ja niitä saa tarjouksessa 3kpl 10e joten yhen hinta on about 3.30e, niin aika paljon joutuis maksamaan valmistamismaksuja...

"vieras"
Jos en kutois paljon itse, voisin ostaa. Kutominen on kuitenki aika työlästä ja aikaa vievää. Sitä ei paljon arvosteta. Ainoastaan lankojen hintaan tuijotetaan, eikä tajuta monen tunnin työmäärää.

aloittaja
Noniin.. mä olen saanut sukista juurikin nuo hinnat.

Ja sain 50e plus erikseen maksut langasta kun neuloin villahousut.

Lisää tilauksia on jonossa :)
Toiset arvostaa käsityötä.

"mie"
No, olenkin ostanut esikoiselleni, nyt 2,5 v, kaikki villasukat käytettyinä ja maksanut niistä 1-1,50. Oikein hyviä ja vähänkäytettyjä siis... Lindexillä kahdet puuvillalapaset maksaa 3,90 yhteensä ja hm:lla vuorilliset lämpimät lapaset 3,90.... Siksi heitin tuon, että vauvan sukista maksaisin 3,- --- valitettavasti en enempää. Ja miesten sukat ostan joka vuosi miehelleni joululahjaksi. Aina olen ne joltain torimummolta ostanut kympillä (tai maks tuon 12,-, jos oikein kivat...)

Määääää
[QUOTE="mää";22097121]kerro HETI mistä!!¨mä meen heti ostaa.
ja laadukasta tuskin on..[/QUOTE]

Ihan vaikka marketista saa villaisia aikuisten saapassukkia 6,90 e / pari. Mulle se, että joku on tehty käsityönä ei ole mikään tae laadusta. Toiset tekee huolellisesti ja toiset ei...

...
[QUOTE="mie";22097189]No, olenkin ostanut esikoiselleni, nyt 2,5 v, kaikki villasukat käytettyinä ja maksanut niistä 1-1,50. Oikein hyviä ja vähänkäytettyjä siis... Lindexillä kahdet puuvillalapaset maksaa 3,90 yhteensä ja hm:lla vuorilliset lämpimät lapaset 3,90.... Siksi heitin tuon, että vauvan sukista maksaisin 3,- --- valitettavasti en enempää. Ja miesten sukat ostan joka vuosi miehelleni joululahjaksi. Aina olen ne joltain torimummolta ostanut kympillä (tai maks tuon 12,-, jos oikein kivat...)[/QUOTE]

tänä jouluna voit ostaa multa.. ;)

"Hip"
Alkuperäinen kirjoittaja Määääää;22097209:
Ihan vaikka marketista saa villaisia aikuisten saapassukkia 6,90 e / pari. Mulle se, että joku on tehty käsityönä ei ole mikään tae laadusta. Toiset tekee huolellisesti ja toiset ei...
Musta on vain aina mahtavaa ostaa jotain, mikä tehdään täällä eikä toisella puolen maapalloa, ehkä omien lasteni ikätovereiden toimesta.

vierass
[QUOTE="vieras";22097162]Kuule. Kudoppa edes yhdet sukat ja mieti sitten, kannattaako niitä kovin pilkkahintaan tehdä.[/QUOTE]

Voi kuule, olen neulonut aika monetkin sukat ja lapset ja kaulaliinoja ja tiedän työmäärän. Mutta kaikki ei ole hitaista kutojia joten toisille se työmäärä ei välttämättä ole niin suuri ongelma kuin toisille. Kuitenkaan en siitä 9e maksa, pelkästä työstä.

"vieras"
[QUOTE="Hip";22097251]Musta on vain aina mahtavaa ostaa jotain, mikä tehdään täällä eikä toisella puolen maapalloa, ehkä omien lasteni ikätovereiden toimesta.[/QUOTE]

näinpä

Puikot heilumaan
Kun ostaa puikot ja langat niin eipä jossain perussukissa kauan nokka tuhise, eli en ostaisi. Ei se oikeasti ole mitään salatiedettä, joku sukkien kutominen. Villapuvut sun muut sitten vaatiikin taitoa vähän enemmän.

Yhteistyössä