Ostaisitko 3,5 v. pojalle tällaisen joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="kepa";27665411]Meillä tyttö on toivonut "kävelevää kissaa". Onkohan toi BR-lelun kissa halvin vai kantsiiko katsoa muualta?[/QUOTE]

Olen jo katsellut , on halvin tällä hetkellä, on tarjouksessa.

Kyllä poika taitaa tuon sitten saada. :)
 
"kepa"
[QUOTE="a p";27665433]Olen jo katsellut , on halvin tällä hetkellä, on tarjouksessa.

Kyllä poika taitaa tuon sitten saada. :)[/QUOTE]

Itse asiassa pikaisen googletuksen tuloksena toysRus:ssa on halvempi ja ilman toimituskuluja!
 
"a p"
No jos oikein tahtois. Meillä sai jätkä tommosen jonkun kävelevän koiran parivuotiaana, ikinä se ei sillä oikeen ole leikkinyt.. Eli omalleni en ostais.
Oma poika taas rakastaa nimenomaan juuri nyt todella paljon erilaisia kissaleluja. Unileluina hänellä on pehmokissa sekä -ilves, lisäksi olen joskus kerännyt erilaisia kissaesineitä, ne olen antanut hänen leikkeihinsä, puiset yms. 36 cm pehmokissa on jo tilattu parin muun lahjan ohella, mutta yksi mahtuisi vielä joukkoon.Uskon että poika sillä leikkisi.
 
"a p"
[QUOTE="kepa";27665442]Itse asiassa pikaisen googletuksen tuloksena toysRus:ssa on halvempi ja ilman toimituskuluja![/QUOTE]

Hitsi, en ehdi enää tilaamaan, kun lähdemme reissuun 16.12 ja tulemme vasta aatonaattoiltana. Ellei sitten toimitus ole 2-3 päivässä, pitääkin perehtyä asiaan.
 
"a p"
[QUOTE="a p";27665814]Hitsi, en ehdi enää tilaamaan, kun lähdemme reissuun 16.12 ja tulemme vasta aatonaattoiltana. Ellei sitten toimitus ole 2-3 päivässä, pitääkin perehtyä asiaan.[/QUOTE]

en löytänyt pikatoimitusmahdollisuutta. Eli pakko mennä kaupasta hakemaan tuo ensi viikolla. :-(
 
Mulla saman ikäinen tyttö, mutta en todellakaan ostaisi valkoista pölynkerääjää, jota ei voi edes pyykkikoneeseen tunkea. Muuten noi tollaiset lelut ei mielestäni ole sukupuolisidottuja vaan noista tykkää yhtälailla tytöt kuin pojat.
 
"kepa"
[QUOTE="a p";27665849]en löytänyt pikatoimitusmahdollisuutta. Eli pakko mennä kaupasta hakemaan tuo ensi viikolla. :-([/QUOTE]

Siis mitä haittaa jos tuote tulee teidän matkan aikana jos kuitenkin ehdit hakea sen postista tai mihin se tuleekin ennen joulua?
 
"a p"
[QUOTE="kepa";27666119]Siis mitä haittaa jos tuote tulee teidän matkan aikana jos kuitenkin ehdit hakea sen postista tai mihin se tuleekin ennen joulua?[/QUOTE]

Tulemme reissusta aatonaattoiltana klo 20.30.

Itse asiassa ostin tuon jo, maksoi Sokoksella 32,90.

Tuon lisäksi tulee sitten (ne mitä siis tiedän) ainakin radio-ohjattava monsteriauto, Cars-kylpytakki, Cars-kirja, Cars-muistipeli ja joulu-kindermuna.
 

Yhteistyössä