Ostaako kukaan turvaistuimia kirpputorilta tai huutiksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sutinasussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos et osta huutiksesta, niin kannattaa tarkistaa vastaavan tuotteen hinta myös esim saksalaisesta nettikaupasta. Ostin sieltä turvakaukalon (Maxi cosi) halvemmalla kuin Suomesta olisi saanut käytetyn. Verkkokauppa mistä itse ostin oli mytoys.de

Hyväkuntoisen ja kaikinpuolin siistin ja kohtuuhintaisen istuimen ostan.

Olen siis ostanut yhden kirpparilta, saanut lainaksi kaksi ja ostanut yhden uutena.
Olen myös ostanut itselleni ratsastuskypärän palstan kirppikseltä ja tyttäreni käyttää sisareni ikiaikaista kypärää. Luistelukypärän ostin uutena.
Kaksi pyöräilykypärää uutena, yksi kirpparilta samoin perustein kuin istuimetkin.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja myö:
Mie myin toissa kesänä yhden Britaxin ja yhden Brion ja molemmista sain n. 90 euroa. Menivät viikossa.

Huutiksessako?

Puhuu varmaan turvaistuimestä, sun istuin on turvavyöistuin ja se maksaa uutena noin 100e, eli kukaan ei maksa 50e enempää käytetystä edes huutiksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja myö:
Mie myin toissa kesänä yhden Britaxin ja yhden Brion ja molemmista sain n. 90 euroa. Menivät viikossa.

Huutiksessako?

Puhuu varmaan turvaistuimestä, sun istuin on turvavyöistuin ja se maksaa uutena noin 100e, eli kukaan ei maksa 50e enempää käytetystä edes huutiksessa.

Joo tiedän. Kysyin vaan että huutiksessako myi ne!?
En oletakaan saavani 40-50? enempää tosta tuolista...

Yhteistyössä