Kolaroimaton muutaman vuoden hyvin pienellä käytöllä ollut auton vöihin laitettava istuin, josta saa pelkän korokkeen myöhemmin.
Ostaako kukaan netistä tälläistä?
Ostaako kukaan netistä tälläistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostan tai ostaisin mikäli löytäisin...olen nyt jo likemmäs 2 viikkoa etsinyt kohtuuhintaista, meille sopivaa istuinta mutta valitettavasti en ole vielä sopivaa löytänyt. Tai yksi kyllä jo löytyi, mutta myivätkin sen sitten tutullensa :/
Eli todennäköisesti ostan sitten uutena kaupasta, kun aikaa ei enää ihan hirmuisesti sen istuimen metsästykselle ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostan tai ostaisin mikäli löytäisin...olen nyt jo likemmäs 2 viikkoa etsinyt kohtuuhintaista, meille sopivaa istuinta mutta valitettavasti en ole vielä sopivaa löytänyt. Tai yksi kyllä jo löytyi, mutta myivätkin sen sitten tutullensa :/
Eli todennäköisesti ostan sitten uutena kaupasta, kun aikaa ei enää ihan hirmuisesti sen istuimen metsästykselle ole.
Huutiksessa on istuimia,keltaisessa pörssissä,mikko.fi:ssä,vauvalehden kirpalla.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostan tai ostaisin mikäli löytäisin...olen nyt jo likemmäs 2 viikkoa etsinyt kohtuuhintaista, meille sopivaa istuinta mutta valitettavasti en ole vielä sopivaa löytänyt. Tai yksi kyllä jo löytyi, mutta myivätkin sen sitten tutullensa :/
Huutiksessa on istuimia,keltaisessa pörssissä,mikko.fi:ssä,vauvalehden kirpalla.
Joka päivä olen nämä kolunut läpi, mutta ei löydy meille sopivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostan tai ostaisin mikäli löytäisin...olen nyt jo likemmäs 2 viikkoa etsinyt kohtuuhintaista, meille sopivaa istuinta mutta valitettavasti en ole vielä sopivaa löytänyt. Tai yksi kyllä jo löytyi, mutta myivätkin sen sitten tutullensa :/
No höh.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Riittääkö jätesäkki? Se ei kuitenkaan suojaa kuin lialta.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostan tai ostaisin mikäli löytäisin...olen nyt jo likemmäs 2 viikkoa etsinyt kohtuuhintaista, meille sopivaa istuinta mutta valitettavasti en ole vielä sopivaa löytänyt. Tai yksi kyllä jo löytyi, mutta myivätkin sen sitten tutullensa :/
No höh.
Niinpä :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostan tai ostaisin mikäli löytäisin...olen nyt jo likemmäs 2 viikkoa etsinyt kohtuuhintaista, meille sopivaa istuinta mutta valitettavasti en ole vielä sopivaa löytänyt. Tai yksi kyllä jo löytyi, mutta myivätkin sen sitten tutullensa :/
No höh.
No mikäs sitten olisi teille sopiva?
Alkuperäinen kirjoittaja *:Meiltä meni kirpparilla.. Hassua oli että kirpparilla meni ikivanha istuin (jota ei ite ikinä otettu käyttöön) mutta meidän Britaxin ihan uus takuulla varustettu telakka ei menny sitte millään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostan tai ostaisin mikäli löytäisin...olen nyt jo likemmäs 2 viikkoa etsinyt kohtuuhintaista, meille sopivaa istuinta mutta valitettavasti en ole vielä sopivaa löytänyt. Tai yksi kyllä jo löytyi, mutta myivätkin sen sitten tutullensa :/
No höh.
Graco duoflex xtp ja se uudempi malli...eli onko se sitten 2007 lähtien, kun sitä on tehty...ellen ihan väärin muista?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja *:Meiltä meni kirpparilla.. Hassua oli että kirpparilla meni ikivanha istuin (jota ei ite ikinä otettu käyttöön) mutta meidän Britaxin ihan uus takuulla varustettu telakka ei menny sitte millään![]()
Liian kova hinta, paljoko pyysit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mä ostan tai ostaisin mikäli löytäisin...olen nyt jo likemmäs 2 viikkoa etsinyt kohtuuhintaista, meille sopivaa istuinta mutta valitettavasti en ole vielä sopivaa löytänyt. Tai yksi kyllä jo löytyi, mutta myivätkin sen sitten tutullensa :/
No höh.
Graco duoflex xtp ja se uudempi malli...eli onko se sitten 2007 lähtien, kun sitä on tehty...ellen ihan väärin muista?!
No ehkä ne on vielä ostajilla käytössä, kun jos on ostanut 2007 niin ei ole vielä 3v lapsi. Eli kannattaa suosiolla katella tarjouksia. Meiltäkin löytyis HTS istuin vuodelta 2006
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kattelin tossa äsken noita istuimia huutiksessa. Samanlainen istuin oli siellä myynnissä ja hinta oli kivunnut liki 50?.
Taidanpa laittaa sinne myyntiin. tarttee kuvata ja tehdä ilmoitus.