Ostaako kukaan käytettyjä pussilakanoita lapselle?

  • Viestiketjun aloittaja myyntiin vai kierrätykseen?
  • Ensimmäinen viesti
myyntiin vai kierrätykseen?
Lapsi sai isomman peiton ja sen myötä jäi ylimääräiseksi iso kasa siistissä kunnossa olevia pussilakanoita. Ostaako sellaisia joku vai miten niistä pääsee eroon, jos kenelläkään tuttavalla ei ole tarvetta?
 
todellakin! pikkupeittoakin käytetään loppupeleissä lyhyen aikaa, joten en tosiaan ostanu uutena lakanoita siiihen. Kirpparilta löytyi esim. finlaysonin lähes uusia lakanoita parilla eurolla. Kannattaa laittaa eteen päin :)
 
aloittaja
Miten paljon ihmiset on valmiita maksamaan sellaisista? Esim. Hello Kitty ja Muumi -aiheisia pussilakainoita löytyisi. Jos vaikka huutonettiin laittaisi, niin paljonko voisi pyytää ja olisiko paketti järkevämpi kuin yksittäin?
 
ostan
Just ostin vauvalle kirpparilta Finlaysonin Merimuumi-pussilakanan 4 eurolla. :) Toi on ehkä aika maksimi hinta minkä tällä hetkellä maksan vauvan pussilakanasta. Vähemmän, jos se ei oo "laatumerkki" vaan esim. itse ommeltu tms.
 
Onko kukaan onnistunut myymään huuto.netissä tai vastaavassa? Siinä tulee helposti ne postikulut päälle, joten mietin tyssääkö kaupanteko siihen.
Tuotteen menekki on varmaan kiinni myös siitä missä päin maata on. Jos voi itse hakea tuotteen niin silloin ei ne postimaksut kirpaise. Ainakin minä pyrin siihen, että ostan lähialueelta niin ei tartte postille ylimääräistä maksaa. :)
 

Yhteistyössä