Ostaako kukaan 70-luvun keittiön kaappeja? Onko markkinoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "remontoija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28691078:
Ostaa. Hintaa en osaa sanoa, mutta retrosisustajat ostavat varmasti.
Kokonaan toinen juttu sitten onkin se että mistä sen retrosisustajan löytää joka moista roinaa tarvitsee. Itse kippaisin suoraan kaatiskuormaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28691086:
Kokonaan toinen juttu sitten onkin se että mistä sen retrosisustajan löytää joka moista roinaa tarvitsee. Itse kippaisin suoraan kaatiskuormaan.
No esim Facebookissa on montakin retroryhmää, joissa tuhansia jäseniä. Itsekin kuulun niistä kahteen :)

[QUOTE="vieras";28691146]Juu, retroilijat ostaa, tokikaan 70-luku ei taida olla kovin in, mutta itse ostaisin 60 tai 50-luvun keittiön kaappeja mielellään.[/QUOTE]

Niin, myyntipaikaksi laittaisin Tori.fi, sieltä tulee itsellä katsottua lähialueen myyntitarjontaa, eikä taida maksaa mittään, huutonetistä en kyllä jaksais alkaa huuteleen mittään, enkä kyllä ole huudellukkaan.

Keittiön kaapeissa se ulkonäkö on ihan yks hailee, olennaista on se että 70-luvun kaapeissa kaikki ne vähätki laatikot jumittaa, muutoin alaosat on epäkäytännöllisiä kaappeja jotka on nykysransardeilla vielä liian matalia eikä kulmamekanismeja ole.

Yhteistyössä