ostaako kaikki täällä silmälasinsa optikkoliikkeistä vai tilaako kukaan netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rillipiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei nyt täysin. Käsittääkseni homma toimii niin, että netistä tilataan isompi läjä laseja soviteltavaksi. Sitten palautetaan ne joita ei haluta ja maksetaan jos on joku valittu ja pidetty.

Tokihan niillä on palautusmahdollisuus, mutta nettikaupoilla (lue halvoilla) on myös aivan karseat valikoimat. Joskus katsoin vaihtoehtoja joltain firmalta ja voi puistatus. Kaikista helpointa on kävellä luotto-optikolle, joka tekee mun puolesta esikarsinnan ja sieltä sitten löytyy se oikea.

Mä oon pitänyt jo kolme vuotta favopticilta ostettuja laseja ja oon tosi tyytyväinen. :) eka tilasin kotiin mallikehyksiä ja sen mukaan sitten tilasin lasit. Keskelle linssiä merkattiin pupillien kohta mukana tulleella tussilla.

[QUOTE="mama";23640102]Mä oon pitänyt jo kolme vuotta favopticilta ostettuja laseja ja oon tosi tyytyväinen. :) eka tilasin kotiin mallikehyksiä ja sen mukaan sitten tilasin lasit. Keskelle linssiä merkattiin pupillien kohta mukana tulleella tussilla.[/QUOTE]

miten ne muotoutui sun kasvoihin ja kuinka pysyy nenällä? vai kävitkö muotoiluttamassa ne optikolla kasvoille sopiviksi?

Yhteistyössä