Ostaako joku vielä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kirsikka

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
8 856
0
36
..vm 99 olevia emmaljungan yhdistelmiä? Mulla tuolla lojuis semmoset ja mietin et pääseekö niistä eroon enää vai vienkö suosiolla mummolavaunuiksi, tosin sielläkään ei taida enää tarvetta niille olla. Vaunuissa ei sinällään vikaa ole, kuomu hieman haalistunut väriltään, ne on vanhat. Ostetaanko tälläisiä nykypäivänä enää vai onko ne jo ihan out?! :wave: ja mitä tälläsille hinnaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voithan kokeilla myydä huutonetissä, aika huonosti menee nuo vanhemmat isot rattaat kaupaksi. Hp. vois olla joku 30-70? max.

Isot rattaat? Eiks se oo hyvä et ne on sisämitoiltaan isot et sinne mahtuuki jotain sisälle vai oonko mä jääny auttamatta nykyajasta jälkeen :o :laugh: *mulla on jo liian vanha kuopus*

Sain vanhat yhdistelmät aikoinaan pois kun kerhossa avasin suuni ja kysyin, kuka ottaa. Eräällä äidillä oli uudet matkarattaat, mutta kaipasi myös "vankkureita", jolla saa kerhoreissun yhteydessä ruokakassit kotiin.

Sairaalassa olen nähnyt käytettyjä rattaita, sinne ajattelin tarjota sitten kun meillä ei enää tarvita.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voithan kokeilla myydä huutonetissä, aika huonosti menee nuo vanhemmat isot rattaat kaupaksi. Hp. vois olla joku 30-70? max.

Isot rattaat? Eiks se oo hyvä et ne on sisämitoiltaan isot et sinne mahtuuki jotain sisälle vai oonko mä jääny auttamatta nykyajasta jälkeen :o :laugh: *mulla on jo liian vanha kuopus*

Heh, siis tarkoitin isoilla noita yhdistelmiä yms. Vanhat avorattaat esim. Brio ponyt menee vielä kaupaksikin, mutta noita on vaikee myydä. Kokemusta on...

Yhteistyössä