Osoitteenmuutos postille, ketkä saavat tiedon suoraan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mukkeli

Vieras
Eli jos teen muuttoilmoituksen postille ja maistraattiin, niin mitkä muut firmat saavat muuttuneet tiedon suoraan? Yritin jo etsiä tietoa postin sivuilta, mutta en löytänyt. :(

Ei mikään muu. Postissa vaan laitetaan sun vanhalla osotteella tulevat osotteenmuutoskuoreen ja menemään sun uuteen osotteeseen. Sit ku osotteenmuutpos ei oo enää voimassa, niin jos sun vanhaan osotteeseen tulee postia, ne jaetaan myös sinne.

Samaa haluaisin tietää. Olen myös muuttamassa. Mun ymmärtääkseni kela jne viralliset tahot saa tiedon maistraatilta ja esim moni kirkakerhokin saa MUTTA vaikka esim Home Entertainmentin pitäis saada, ei saanu viimeksikään, siksi ilmoitin juuri sinne itse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis eikös jotkut plussat, s-edut, pankit, vakuutusyhtiöt ym saa tiedon suoraan? Muistaisin joskus nähneeni listan sellaisista...

Joku lista on ollu aina jossain juu. Missähän se olis...? voitas katsoa postin sivuja onko siel.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei mikään muu. Postissa vaan laitetaan sun vanhalla osotteella tulevat osotteenmuutoskuoreen ja menemään sun uuteen osotteeseen. Sit ku osotteenmuutpos ei oo enää voimassa, niin jos sun vanhaan osotteeseen tulee postia, ne jaetaan myös sinne.

Niin muuten jaetaan, huomasin eilen. Onneksi äiti muutti mun entiseen asuntoon!
Mutta itse asiassa saa usea yritys, kuten pankit osoitteenmuutoksen automaattisesti.

Uusimmat

Yhteistyössä