osittaisimetys on todella rankkaa, pullot, rintakumit jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynytäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tutulta kuulostaa, koeta jaksaa, jälkeenpäin ajatellen se taistelu tuntuu lyhyeltä ajalta (joo, tiedän, ei nyt lohduta paljonkaan).

Meillä vauva haki vauhtia lastenosastolta ja oli pullossa (+tutissa) kiinni heti syntymästä asti, sitten kotona rinta ei kelvannut kuin kosmetiikaksi, pumppuun ei herunut mitään eikä käsin lypsämälläkään onnistunut, muten kyllä suihkusi. Helvetillinen rumba jota jaksoin 3 kk, sitten kyyneleitä niellen totesin ettei näin voi jatkaa, olin ihan poikki pelkästä syöttämisestä. Jos olisi tämä äly niin olisin mennyt kokonaan korvikkeelle jo aiemmin - jälkiviisaus on parasta viisutta. Silloin tuntui että olen huono äiti, nyt ymmärrän ettei siitä ollut kyse.

Tsempiä teille!

Mistä tuo vauvan uneliaisuus johtuu?
Minulla vauva syntyi pienipainoisena, ja oli kanssa alkuun unelias. Oli todellinen taistelu saada se syömään mitään. Muistan miten epätoivoinen olin. Sitten kun paino kohosi yli 3 kilon niin alkoi tuo uneliaisuuskin hellittämääbn. Meillä ei imetys onnistunut ollenkaan ja pumppailun suhteen luovutin 2 kk kohalla.Juurikin kun en kerennyt kuin syöttää ja pestä niitä välineitä.
Sinuna luovuttaisin ihan hyvällä omatunnolla sen imetyksen.

Yhteistyössä