Osasin... profiilissa kuopus :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Söpö pimu! Jokos hän muuten kävelee? Tai onko edistystä tapahtunut muuten??? =)

Ai juu, mie oon unohtanut päivittää tilannetta.
Kävelee, jopa juoksee jo :D
Vähän vielä jäykkyyttä lonkissa ulospäin kääntäessä ja kiertoliikkeissä, mutta niihin on ohjeet ja käydään jumpparillakin vielä seurannassa.
Istuminenkin on jo ns. hyvää perusistumista kokolailla... Eli ihan hienosti menee nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Söpö pimu! Jokos hän muuten kävelee? Tai onko edistystä tapahtunut muuten??? =)

Ai juu, mie oon unohtanut päivittää tilannetta.
Kävelee, jopa juoksee jo :D
Vähän vielä jäykkyyttä lonkissa ulospäin kääntäessä ja kiertoliikkeissä, mutta niihin on ohjeet ja käydään jumpparillakin vielä seurannassa.
Istuminenkin on jo ns. hyvää perusistumista kokolailla... Eli ihan hienosti menee nyt.

No voi kun kiva kuulla! Todella kiva. Eli hän vain tuumasi että siinähän hätäilette ja odotatte, hän tekee kuten haluaa....

Onnea neidille uusista taidoista! Ja äidille voimia pysyä perässä, uskon että vauhtia piisaa. :D

No voi kun kiva kuulla! Todella kiva. Eli hän vain tuumasi että siinähän hätäilette ja odotatte, hän tekee kuten haluaa....

Onnea neidille uusista taidoista! Ja äidille voimia pysyä perässä, uskon että vauhtia piisaa. :D

Juu, odotas... löydänköhän mie...
Juu, löysin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1101167

Tuossa on pieni juttu siitä, miten paljon sitä vauhtia onkaan... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Juu, odotas... löydänköhän mie...
Juu, löysin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1101167

Tuossa on pieni juttu siitä, miten paljon sitä vauhtia onkaan... :D

Ihana! Mulla on todella hyvä mielikuvitus, itsekseni täällä hymyilen, tuosta tuli hyvälle mielelle, toinen on suuressa seikkailussa.

Yhteistyössä