Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä just mietin että miten vastan kuluista, varma voin itse ne hoida ennen kun lapselle tulee ikää?Maistraatille pitää tehdä ilmoitus mikäli alaikäisen omaisuus on yli 20.000.
Miten käytännössä ajattelit lomaosakkeen lapselle antaa? Kuka vastaa siitä syntyvistä kuluista kun lapsellasi tuskin on tuloja?
Lomaosake? Yksi älyttömimmistä keksinnöistä ikinä. Miksi kiusata lasta sellaisella? Miksi ylipäätään kukaan moiseen rahas hukkaisi?
Loma-osakkeissa on aivan hillittömän kk-kulut, älä helvetissä semmosta lahjota ellet halua tehdä vanhemmilleen jäynää.
Minulla yks osake aika hyvässä paikassa, niin sijoitus mielessä ajattelin annan synttäri lahjaksi, tiedän ko paikasta saa ainakin hyvin takaisin jos lapsi joskus halua päästä eroon koko paikasta, voi olla väärässä olen, kun maailma muutu rajusti jatkuvasti.
Loma-osakkeissa on aivan hillittömän kk-kulut, älä helvetissä semmosta lahjota ellet halua tehdä vanhemmilleen jäynää.
Älä anna lomaosaketta lahjaksi. Se on alaikäiselle järjetön lahja, hirveesti kuluja eikä kuitenkaan voi siitä itekseen vielä vuosikausiin nauttia (muistelen että sun lapset aika pieniä vielä).
Osta mieluummin vaikka osakkeita joiden uskoisit säilyttävän arvonsa vielä kymmenen vuoden kuluttua. Ne lapsi voi sitten myydä halutessaan kun on ostamassa asuntoa tm. Lomaosake on turhan työläs ja kallis lahja.
Lomaosake ja sijoitus samassa lauseessa? Rotfwl. Taitaa olla todella poikkeuksellinen lomaosake, jos edes puolet saa maksamastaan myydessä.
Lomaosakkeitakin on niin monenlaisia. Silloin tällöin on saatu kesällä osake käyttöön ja halvempi sen kulut on olleet kuin hotellimajoitus meidän perheelle, jolle pitää ottaa aina kaksi huonetta.
Niin on se näin.
No myy se ja osta niillä rahoilla pörssiosakkeita lahjaksi niin ei muodostu lapsen vanhemmille ikuista riesaa.
Minulla yks osake aika hyvässä paikassa, niin sijoitus mielessä ajattelin annan synttäri lahjaksi, tiedän ko paikasta saa ainakin hyvin takaisin jos lapsi joskus halua päästä eroon koko paikasta, voi olla väärässä olen, kun maailma muutu rajusti jatkuvasti.
On kyllä, mutta itse en vielä tehnyt sillä mitään, vaikka tiedän kohde ihan hyvää.