Osaiskos joku ihana "lohduttaa" mua....? (kellään muulla ollu vastaavaa ja mitä se oli)

Mie täällä ihan paniikissa. Kävin gynekologilla viime viikolla, kun on ollu alamaha oudontuntuinen jonkun aikaa. Lisäks tuhruttelua ja joskus sekstatessa pientä kiputuntemusta munasarjan/kohdun yläosan tienoilla, tuntuu vähän kuin olis hiiva tai pissatulehdus (mitä ei ole).

Papavastausta odottelen kuumilla hiilillä istuen sen puoltoista viikkoa vielä. Öisin nään painajaisia... Nytkin navan seutuvilla pientä jomotusta...

Minä hullu vielä menin ettimän googlella tietoa ja totta hiidessä oireet täsmää justiinsa kohdunkaulasyöpään... Arvatkee pelottaako :'(

hei
Haleja. Älä eti netistä tietoa, sieltä löytyy aina kaikkea pahaa. Voihan se olla tulehduskin? Odota vastauksia rauhassa. Helppo tietty mun sanoa. Kaikkea hyvää sulle.

apsi
Mikäs niiden nesterakkuloiden nimi nyt onkaan, äiteellä on joskus ollut ja samantyyppisin oirein. Kipeitä, mutta koko lailla vaarattomia. Sanokaa nyt joku niiden nimi?

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Ettei sitten ihan vaan endometrioosia pukkaisi. =)
No kysyin (nopean) sisätutkimuksen jälkeen, et mitä näky ja sano et ei mitään syöpään viittavaa. Kysyin sit että voiko olla endoa tai myooma, niin sano et ei viittaa siihenkään. Ja kirjoitti Primolut Nor kuurin tuhruttelua tasaamaan...

Rukoilijasirkka
Netistä kun etsii tietoa, niin löytää yleensä ne kaikkein kauheimmat jutut. Sitten kun lääkärin kanssa puhuu, voi oma mieli rauhottaua paljonkin. Tuommoset oireet voi täsmätä kuules vaikka mihin muuhunkin.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Mut eikös tuo papa selvitä aika paljon? Mitäs kaikkea siitä voi nähdä, valaiskaas minua.
Ainakin solumuutokset siitä havaitaan. Niitäkin voi olla eri asteisia, joten joku solumuutos ei automaattisesti ole syöpä.

Alkuperäinen kirjoittaja vallaton emäntä:
eikös gyne ultrannut?
No ei!!! Yksityisellä kävin, et tutkis paremmin. Noin vartin olin huoneessa ja siinä ajassa jututti eka ja sit otti papan ja pikaiseen teki sisätutkimuksen sekä kirjoitti Primolut reseptin... Vissiin aatteli et ultraa toisella kertaa niin saa lisää rahaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vallaton emäntä:
eikös gyne ultrannut?
No ei!!! Yksityisellä kävin, et tutkis paremmin. Noin vartin olin huoneessa ja siinä ajassa jututti eka ja sit otti papan ja pikaiseen teki sisätutkimuksen sekä kirjoitti Primolut reseptin... Vissiin aatteli et ultraa toisella kertaa niin saa lisää rahaa...
minkä takia kirjoittu primolutta? mä syön niitä joskus jos menkkoja haluun siirtää.
nyt vaan rauhassa odottelet tuloksia (tosin helppohan se on sanoa, tiiän miltä tuntuu ootella tuloksia) tsemppiä :hug:

Yhteistyössä