Osaiskos joku ihana "lohduttaa" mua....? (kellään muulla ollu vastaavaa ja mitä se oli)

Alkuperäinen kirjoittaja vallaton emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vallaton emäntä:
eikös gyne ultrannut?
No ei!!! Yksityisellä kävin, et tutkis paremmin. Noin vartin olin huoneessa ja siinä ajassa jututti eka ja sit otti papan ja pikaiseen teki sisätutkimuksen sekä kirjoitti Primolut reseptin... Vissiin aatteli et ultraa toisella kertaa niin saa lisää rahaa...
minkä takia kirjoittu primolutta? mä syön niitä joskus jos menkkoja haluun siirtää.
nyt vaan rauhassa odottelet tuloksia (tosin helppohan se on sanoa, tiiän miltä tuntuu ootella tuloksia) tsemppiä :hug:
Primolut Noria kirjoitti, kun mulla on ollu tiputtelua/tuhrua pitkin kiertoa. Kohdunnapukassa oli joku haavakin kai?

no sori vaan
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaan että:
Joku sukupuolitauti??
No mistä mä sen oisin saanu? Puolin ja toisin uskollista sakkia, minä ja mies siis. Kysyinkin asiasta mieheltä ja sano että kantaa tautia vain jos sen voi saada omasta kädestä :D
Mistäs me voidaan tietää miten paljon sinä tai miehes ootte vieraissa hypänny...

Alkuperäinen kirjoittaja no sori vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja veikkaan että:
Joku sukupuolitauti??
No mistä mä sen oisin saanu? Puolin ja toisin uskollista sakkia, minä ja mies siis. Kysyinkin asiasta mieheltä ja sano että kantaa tautia vain jos sen voi saada omasta kädestä :D
Mistäs me voidaan tietää miten paljon sinä tai miehes ootte vieraissa hypänny...
En mä pahalla :hug:

Nonni. Tänään tuli sit papatulos: luokka 1 eli puhdas. Papan myötä ilmeni, että mulla on hiivatulehdus :eek: Todellakin piilevänä. EI vuotoa, ei kutinaa, ei kihelmöintiä alakerrassa. Ainoa oire vissiin tuo alavatsajomotus.

Arvatkaa helpottiko =)

UU
Nonni. Tänään tuli sit papatulos: luokka 1 eli puhdas. Papan myötä ilmeni, että mulla on hiivatulehdus :eek: Todellakin piilevänä. EI vuotoa, ei kutinaa, ei kihelmöintiä alakerrassa. Ainoa oire vissiin tuo alavatsajomotus.

Arvatkaa helpottiko =)

Hienoa, että papa kunnossa. Kannattaa joskus pyytää ultrausta kun käy gynellä. Minulta löytyi vuotohäiriöiden yhteydessä aika iso kysta. Papa on kunnossa. Tuotaa kystaa sitten tarkkaillaan. Huomenna menen labraan johonkin verikokeeseen, jossa varmistetaan se, että munasarjat toimivat normaalisti.

Yhteistyössä