osaisko kukaan yhtään sanoo mikä mulla vois olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
korvat rutisee kun avaa suun ja kipeytyvät helposti. otsaa joskus puristaa ja kihelmöi,korvan ja ohimon välillä joskus särkyjä,nenä tukossa usein,niistäminen saattaa vihlaista korviin... minulla on todettu poskiontelopolyypit mutten tiedä voisko nuo siitä johtua..ens kuussa aika korvalääkärille, jänskättää kauheesti mikä mua vaivaa:(

Veikkaisin että on poskionteloihin liittyvää. Mulla on poskiontelot leikattu (rakenteellinen vika, liian ahtaat) ja tuo kuulostaa ihan siltä millainen mun normi olotila oli ennen leikkausta. Voi toki olla tulehduskin siellä. Mutta siis viittaisi aika lailla noihin poskionteloihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Veikka:
Veikkaisin että on poskionteloihin liittyvää. Mulla on poskiontelot leikattu (rakenteellinen vika, liian ahtaat) ja tuo kuulostaa ihan siltä millainen mun normi olotila oli ennen leikkausta. Voi toki olla tulehduskin siellä. Mutta siis viittaisi aika lailla noihin poskionteloihin.

ok, korvien vieressä myös joskus puristavaa tunnetta..kaikki mahdolliset kasvaimet yms tullu mietittyä..pelottaa ihan vietävästi:/

kiva kuulla välillä jotain lohduttavaakin:) juuri alkukuusta söin poskiontelotulehdukseen antibioottikuurin..jos yhtään ei helpota nii tarvii käydä vielä arvauskeskuksessa et ne kattois ettei tulehdusta enää ole.

Kuulosti vaan niin tutuilta noi oireet niin piti lohdutella :) ite kun viimeisessä vaiheessa ennen leikkausta kärsin noista poskiontelovaivoista 2 vuotta putkeen, syöden koko ajan kuureja. Onneks ne on nyt takana päin ja leikkauksestakin jo kaks vuotta =)

Yhteistyössä