A
Artsii
Vieras
Voiko oppisopimuskoulutuksen aloittaa milloin tahansa? Soitetaanko/lähetetäänkö viestiä ensin työpaikkaan, jossa olisi kiinnostunut työskentelemään oppisopimuksella ja kysytään sieltä ottaisivatko he töihin kys. sopimuksella vai miten tuo homma menee?
Esim. jos haluaisin LVI-asentajaksi oppisopimuksella, soitanko johonkin lähifirmaan ja kysyn ottavatko he töihin oppimaan?
Esim. jos haluaisin LVI-asentajaksi oppisopimuksella, soitanko johonkin lähifirmaan ja kysyn ottavatko he töihin oppimaan?