Osaisiko joku käntää ruotsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Brustabletter
Brustabletter ska lösas i ett glas vatten innan de tas. Detta innebär vanligtvis att man får en snabbare effekt. Denna typ av tablett kan vara ett alternativ, om du har svårt att svälja vanliga tabletter.

Brustabletter innehåller en del salt, vilket innebär att om du står på saltfattig kost eller har högt blodtryck bör du vara försiktig med brustabletter.

Är du osäker, ta kontakt med din läkare.

poretabletit
Liotetaan veteen ennen kun otetaan. Näin ovat nopea vaikutteisempia. Tämä voi olla vaihtoehto jos sinulla on vaikeuksia niellä tabletteja.

Poretabletit sisältää suolaa, jos ole suolattomalla linjalla tai sulla on korkea verenpaine ole varovainen poretablettien käytössä

jos olet epävarma, ota yhteys lääkäriisi

Poretabletit liuotetaan lasilliseen vettä ennen nauttimista. Näin saadaan useimmiten nopein vaikutus. Poretabletti voi olla vaihtoehto jos sinulla on vaikeuksia niellä tavallisia pillereitä.

Ptabletit sisältävät jonkin verran suolaa, joten jos olet vähäsuolaisella ravinnolla, tai sinulla on korkea verenpaine tabletit eivät ehkä sovi sinulle.

Ota yhteyttä lääkäriisi jos olet epävarma.

Alkuperäinen kirjoittaja Paapotti:
ei tuossa lue saako poretabletteja antaa lapsille...lukeeko siinä pakkauksessa mitään?

1 tabletti puoleen lasilliseen vettä. Kai mun pitäis luottaa tätiini, se on eläkkeellä oleva sairaanhoitaja.
Ton pitäis olla limaairrotava yskänlääke ja lapsilla kauhee räkis.

Alkuperäinen kirjoittaja Paapotti:
jos täti on näin sanonut niin kyllä mä luottaisin...kokeile ensin puolikkaalla tabletilla....minkä merkkisiä ne lääkkeet on? jos mä löydän sit jotain apua sulle

Acetylcystein AstraZeneca

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19920221000079&DocTypeID=7&UserTypeID=2

Täti sanoi, että lapsille puoli tablettia.

Yhteistyössä