Osaisiko joku auttaa?!?

Onko kenelläkään kokemuksia clearblue:n digitaalisesta raskaustestistä?

Olen itse saanut testillä kaksi negatiivista, perjantaina, sekä tänä aamuna vaikka kp 34/29 ja ikinä ei oo menkat ollu näin paljon myöhässä.. :/
Vatsassa ollut menkkamaista kipua jo yli viikon ajan, mutta mitään ei tule. Pillerit olen jättänyt pois maaliskuussa ja siitä asti jatkunut säännölliset menkat. Olisiko syytä kokeilla jotain toista testiä vai odotella muutama viikko vielä?
 
Olen digitaalisella raskaustestillä saanut plussan ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Teitkö aamupissasta? Kannattaa toki odottaa pari päivää ja tehdä jollain muulla testillä, mutta en suosittele Clearbluen tavallista testiä. Sitä on hankala tulkita. Joillakinhan raskaushormooni lisääntyy hitaammin.
 
No aconin testiä kehuvat hyväksi, mutta itsellä ei kokemusta ole kun uskoin siihen clearblue:n digitaaliseen silloin ja verikokeesta san varmennuksen. Myös apteekin oma on kuulemma hyvä. Pitäis olla varmaan herkkä testi, että näkyin eli 10 yksikköön reagoiva. Plussapuhalluksia ++++++++++ :whistle:
 
En oo vielä kerenny testaamaan, aattelin et jos odottelisin vielä huomiseen ja sitten testailisin... Kävin ostaan aconin Early Detection, pitäs kuulemma olla erittäin tarkka. =)
Tulenpa huomenissa sitten kertoilemaan...
 

Yhteistyössä