Osaatteko kertoa onko näissä heittoaisa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja onko ne samat kuin nämä:

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=797&

ja kannattaako ostaa nuo käytetyt vai ihan uudet?
Paljon maksaa uutena kera yhden kopan?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
suositteletko ennemmin noita ekoja vai näitä:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106978909

Jaa mää vai? Mulle kävis molemmat mutta en ole koskaan omistanut heittoaisallista ratasta joten sillä perusteella voisin kokeilla tuota jälkimmäistä :D

tää on nyt vähän ot, mut kuiteskin..

suosittelen kaikista eniten sellaisia rattaita joissa kääntyy eturenkaat. yksösten rattaita nyt vielä kääntelee ja vääntelee tuolla mennessä, mutta kaksosten rattaita joutuu aika paljon kampeemaan, ne ovat aika kömpelöitä jos eturenkaat ei käänny.

itsellämme kokemuksia juuri ensimmäisenä olleista emmaljungista ja nyt meillä on teutonian team alu 4 ja kulkevat sutjakkaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastasin edelliseen, ei ole heittoaisaa kummassakaan :) Ja ovat samat kärryt

mutta kulkusuunta kuitenkin vaihdettavissa?
mut onko se hankalalla tavalla?

Ei oo hankala, mun mielestä. Irrottaa vaan ratasosan ja kääntää ympäri.

Toi onkin kiva tehdä kesken matkan, kun tuulee tai sataa lunta kovasti :laugh: Ota lapsi pois rattaista. Ähellä ratasosan kanssa ja hae karkuun kirmannut kakara jostain ojasta takaisin. Jatka matkaa.

Sorry. Mä en ole emmaljungan kannattaja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
tää on nyt vähän ot, mut kuiteskin..

suosittelen kaikista eniten sellaisia rattaita joissa kääntyy eturenkaat. yksösten rattaita nyt vielä kääntelee ja vääntelee tuolla mennessä, mutta kaksosten rattaita joutuu aika paljon kampeemaan, ne ovat aika kömpelöitä jos eturenkaat ei käänny.

itsellämme kokemuksia juuri ensimmäisenä olleista emmaljungista ja nyt meillä on teutonian team alu 4 ja kulkevat sutjakkaasti.

linkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastasin edelliseen, ei ole heittoaisaa kummassakaan :) Ja ovat samat kärryt

mutta kulkusuunta kuitenkin vaihdettavissa?
mut onko se hankalalla tavalla?

Ei oo hankala, mun mielestä. Irrottaa vaan ratasosan ja kääntää ympäri.

Toi onkin kiva tehdä kesken matkan, kun tuulee tai sataa lunta kovasti :laugh: Ota lapsi pois rattaista. Ähellä ratasosan kanssa ja hae karkuun kirmannut kakara jostain ojasta takaisin. Jatka matkaa.

no mitä sinä suosittelisitte sisaruksille?

Ite en oo koskaan joutunut kesken matkan vaihtamaan rattaiden kulkusuuntaa. Eikä kaikkien tarvi samoista tykätäkään :)

Ite en oo koskaan joutunut kesken matkan vaihtamaan rattaiden kulkusuuntaa. Eikä kaikkien tarvi samoista tykätäkään :)

Mä olen kyllä usein hyödyntänyt sitä, kun on ollut ikävä keli. Toki jos ei jotain ole, niin eihän sitä osaa kaivatakaan.

Mä olen kyllä usein hyödyntänyt sitä, kun on ollut ikävä keli. Toki jos ei jotain ole, niin eihän sitä osaa kaivatakaan.

Tottahan se on ja varmasti toimii, en mä sillä sanonutkaan.

Emmaljungat on meille liian matalia.. Siis ratasosa alhaalla, ainakin oli v.2007 kun vaunuja hain. Nyt meillä sisaruksilla brion tuplarattaat ja carenan joku sving?, kolmepyöräiset, halvat ja tosi kevyet työntää. Briot on kestävät, mutta hieman raskaammat työntää. Carenat menee helposti kasaan ja on kahvat, mistä nostella. Ja erinomainen hinta-laatusuhde varsinkin sisaruksille..Itse haaveilen myös Emma Jule Twineistä, mut en ole päässyt lastentarvikkeeseen koittamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Asian Vierestä:
Emmaljungat on meille liian matalia.. Siis ratasosa alhaalla, ainakin oli v.2007 kun vaunuja hain. Nyt meillä sisaruksilla brion tuplarattaat ja carenan joku sving?, kolmepyöräiset, halvat ja tosi kevyet työntää. Briot on kestävät, mutta hieman raskaammat työntää. Carenat menee helposti kasaan ja on kahvat, mistä nostella. Ja erinomainen hinta-laatusuhde varsinkin sisaruksille..Itse haaveilen myös Emma Jule Twineistä, mut en ole päässyt lastentarvikkeeseen koittamaan.

mimmoset ne on?

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1736

oisko nää paremmat?

Nämä oli mun mielestä hyvät, mut turhan kalliit enää meille sisaruksille, kun muuten vaunuja on jo 4kpl

Alkuperäinen kirjoittaja Asian Vierestä:

mimmoset ne on?

Saman näköset kun noi teutoniat, en osaa linkittää, googleta..

Yhteistyössä