osaatko tanssia? ja kuuluuko juhannukseesi lavatanssit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muija

Vieras
siis osaatko tanssia perinteisiä tansseja kuten humppaa, valssia, jenkkaa, polkaa, tangoa, jne...
me miehen kanssa käydään lavatansseissa kesäisin, se on meidän yhteinen harrastus. ja juhannuksena mennään. tanssitaan kaikkia tansseja.

Osaan kaikki lavatanssit ja parit vakiot ja lattarit, ei kuulu lavatanssit enää kuvioon kun vietetään se lasten kera kotosalla. Mieheni olen tosin tavannut juhannuksena lavatanssien tiimoilla ja lavatansseissa Palsinalla oli meidän ekat treffitkin... :whistle:

tanssin kaikkia noita ympäri vuoden ja ympäri suomen :D Kyllä mä joskus otan miehenkin mukaan. Ei olis huonompi idea vaikka käydäkin jossain juhannuksena, mieskin muutamaa tanssia osaa, mitä oon sille opettanu :heart:

Minä osaisin humppaa lukuunottamatta, kunhan viejä osaa viedä = isä. Mutta vaikka haluaisin mennä, ei se tänä juhannuksena ole oikein mahdollista. Miehestäni en tanssikaveria saa, mikä kieltämättä harmittaa.

Jivet jää väliin vaikka omalla tyylillä mennäänkin. Masurkkaa olis mukava oppia tai kyllä minä sitä varmaan osaisinkin , mutta ei tuo kaveri. Viime perjantaina oltiin Lempäälässä Nurmen lavalla, siellä oli Pekkaniskan pojat.

Osaan tanssia mutten ole käynyt aikoihin lavatansseissa, kyllä tekis mieli mennä muttei ole autoa millä mennä kun tässä lähellä ei ole lavaa, lähin on Haapamäellä. Isäni mut aikoinaan opetti tanssimaan eli kaikki osaan: humpat, tangot, jenkat, polkat, ja muutkin hitaat sekä nopeat joihin teen oman koreografian.

Yhteistyössä