Osaatko juoda "sivistyneesti" vai vedätkö perseet =D

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
myymä
En ehkä aina sivistyneesti, mutta kun rupee näköö haittaa niin vaihdan veteen ja se auttaa kyllä tosi nopeesti. Ikinä en oo ollut siinä kunnosa, ettenkö ois pystyssä pysynyt tai että muisti ois mennyt :)

vieras
Kun otan yhden, sen pystyn tekemään ihan sivistyneesti. Mutta siten... Jos otan useamman, huomaan jossain vaiheessa, että voihan kärsä, ne 2 viimeistä oli liikaa...

vieras
osaan todellakin juoda sivistyneesti! vähän normaalia enemmän otan varmaan noin kerran puolessa vuodessa. onks täällä kaikilla tuollainen ajatusmalli, että jos alkoholia otetaan, niin sitten täytyy aina juoda itsensä humalaan asti?? eikö kukaan muu osaa nauttia siitä että juo vaikka kaksi lasia viiniä eikä sitten mitään enempää?

Mä juon vaan humalahakusesti.
Viina ei oo niin hyvää, et sitä viittis nautiskella tavis koti-iltana.

Mikä on perseiden määritelmä?
Ikinä mulla ei oo muisti menny, enkä oo sammunu kesken illan.
Oksentaminenkin loppu, kun lopetin siiderinjuonnin vuosia sitten...

En sen takia oonkin nykyään absolutisti.Siis mä en todellakaan juonu fiksusti vaan mua kukaan kattellu kännissä enkä mä ollu mitään hyvää ryyppy seuraa kun olin ensimmäisenä oksentamassa vessassa ja muut sai aina musta huolehtia.Samoin meinas tulla jo suhteen alkuvaiheessa ero mieheni kanssa ja sillä oli rattijuopumuksia kolme niin meinattiin että ei taida tää sopia meille meille kun juominen oli sillon pikemminkin elämäntapa kun hauskanpitoo.Mun tavote tais olla tulla juopoks...

Yhteistyössä