Osaako teidän miehet vaihtaa vaippoja?

En tiedä olisinko itkenyt vai nauranut, kun toissapäivänä komensin tosissani miestä laittamaan vauvalle vaipan ja yökkärin. Olin siis itse riisunut edellisen vaipan. En voi käsittää, miten ihminen pystyy taiteilemaan Liberon teippivaipan VÄÄRINPÄIN!! Lie ollut vaikee väsätä ne teipit sinne taakse kiinni.
Ja taustatiedoista sen verran, että kyseinen lapsi on jo 5 kk ikäinen ja on perheemme neljäs lapsi.....
 
provo
Alkuperäinen kirjoittaja papuski:
En tiedä olisinko itkenyt vai nauranut, kun toissapäivänä komensin tosissani miestä laittamaan vauvalle vaipan ja yökkärin. Olin siis itse riisunut edellisen vaipan. En voi käsittää, miten ihminen pystyy taiteilemaan Liberon teippivaipan VÄÄRINPÄIN!! Lie ollut vaikee väsätä ne teipit sinne taakse kiinni.
Ja taustatiedoista sen verran, että kyseinen lapsi on jo 5 kk ikäinen ja on perheemme neljäs lapsi.....
siis eikä:) onkohan meidän miehet sukua toisilleen....meiulläkin mies sen osaa laitta väärinpäin ja tosiaan samainen märä näitä 'harjoituskappaleitakin'on kuin teillä;)
 
Niin meillä on kestovaipotettu jokainen lapsi. Mies on ollut aikanaan esikoista harsottamassa jo synnärillä. Silti aina joskus sillä vieläkin menee sekasin mikä vaippa tarvitsee kuorivaipan päälleen ja mikä ei. Vaikka päivittäin vaihtaakin vaippoja.
 
AAM
nykysin ukolta hoituu kun leikki, vaarille sen sijaan on haasteellisempaa.. :whistle: no onhan hänellä kokonaista kolme lasta jolla vaippaa vaihtanut mutta kun ei sitä harrasta jatkuvasti niin unehtuuhan se :D
 
AulisKotityöläinen
Osaa, mut tän pojan kohdalla tuottaa välillä vaikeuksia asetella pippeli oikein sinne vaippaan. On sit muutaman kerran poitsu uinut pissassa ;) Siis poika on 2-v ja käytää housuvaippoja, joten ei kovin mahdoton tehtävä ole kyseessä...
 
osaa joo. Mutta enpä osannut ennen omia lapsia ittekkään,kun olin kummipoikaa hoitamassa ni laittaa jotain lidlin housuvaippaa oikein päin.En keksiny millään et miten päin se kuuluu laittaa,vaikka kuinka sitä pyörittelin. Äitinsä ku tuli,ni nauro et oot sit väärinpäin laittanu ton. Näis nykysis liberoissahan fiksusti lukee et kumpi puoli tulee taakse :D
 
Meitsi
Juu, kyllä osaa.

Mua ottaa suunnattomasti pattiin sellaiset miehet jotka eivät suostu vaihtaan lapsiltaan vaippaa. Mieheni kaveri aikoinaan tuumas mieheleni, että "AI, sä oot joutunut alentumaan tullaiseen" kun tuumasin miehelle ett neidillä on kakat housussa. Mieheni otti, ja vaihtoi vaipan. Tällä kaverilla on muuten myös itsellä lapsia...
 

Yhteistyössä