Osaako täällä kukaan kertoa masennuksen lääkettömästä hoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmikuussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Masennukseen liikuntaa ja kalaöljyä!! Ei kannata syödä mitään lääkkeitä, varsinkin jos on lievämasennus.
Omega3 on todistettu monessa tutkimuksessa ehkäisevän ja parantavan masennusta. Itselläni on todettu bibolaarihäiriö ja kalaöljy+lenkkeily on selvästi auttanut masisjaksoissa. Voimia :)

Olispa joku nappi mistä painaa josta sais virtaa. Kokoajan on niin höntti olo.
Tuntuu ettei ajatus kulje ja keskittymiskyky on täys nolla. Oikeasti on ihan täys idiootti olo. Jopa ihan perus ekaluokan matikka tökkii. Melkein niin että tuo meidän ekaluokkalainen joutuu neuvomaan mua.. :D

tänään hain omega-3sta :)

vielä kun tuo keli paranis ja aurinko paistais sais itsensä ulos lenkille... mutta ei räntää tulee ku viimistä päivää...

Juu lääkärit aina tuputtaa ensimmäisenä lääkkeitä, vaikka koko masennus saattaa johtua vaan jostain puutostilasta. Multa ei oo ikinä yksikään lääkäri kysellyt ruokailutottumuksista tms. Nyt joudun kuitenkin syömään lääkkeitä johtuen tuosta bibosta. Siihen ei taida vitamiinit ja muut auttaa. Onneks mun lääkkeessä on haittavaikutuksia hyötyyn nähden niin vähän, että elämä muuttui ihan tosissaan elämisen arvoiseksi oikeen lääkkeen löydyttyä. En uskaltaisi enää olla lääkkeitäni ottamatta, kun tiedän mitä siitä seuraa.

Olispa joku nappi mistä painaa josta sais virtaa. Kokoajan on niin höntti olo.
Tuntuu ettei ajatus kulje ja keskittymiskyky on täys nolla. Oikeasti on ihan täys idiootti olo. Jopa ihan perus ekaluokan matikka tökkii. Melkein niin että tuo meidän ekaluokkalainen joutuu neuvomaan mua.. :D

tänään hain omega-3sta :)

vielä kun tuo keli paranis ja aurinko paistais sais itsensä ulos lenkille... mutta ei räntää tulee ku viimistä päivää...

tuomat kuvat että auttaa! Kokeile homeopatiaa! Itse koekeilin kaikkia mainoksen lääkkeet. Ei auttanut. Vaan etsin tietoa netistä ja kun sattu kohdalle oikea vaihtoehto muoto kokeilin. B-vitamiina voi ottaa se poistuu elimistöstä nopeasti koska vesiliukoinen. Jos ei heti auta ei auta vaikka kuinka otat!

[QUOTE="apina";26100172]Juu lääkärit aina tuputtaa ensimmäisenä lääkkeitä, vaikka koko masennus saattaa johtua vaan jostain puutostilasta. Multa ei oo ikinä yksikään lääkäri kysellyt ruokailutottumuksista tms. Nyt joudun kuitenkin syömään lääkkeitä johtuen tuosta bibosta. Siihen ei taida vitamiinit ja muut auttaa. Onneks mun lääkkeessä on haittavaikutuksia hyötyyn nähden niin vähän, että elämä muuttui ihan tosissaan elämisen arvoiseksi oikeen lääkkeen löydyttyä. En uskaltaisi enää olla lääkkeitäni ottamatta, kun tiedän mitä siitä seuraa.[/QUOTE]

mitä käytät ja auttoko? On myös tautija mitä ei saa hoitaa vaihtoehto muodolla. SYÖPÄ!

Yhteistyössä