Osaako naiset rakastella aina, mutta miehet vasta vanhempina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasmies

Vieras
Nainen kyllä rakastelun ja seksin jumalatar heti nuoruudesta lähtien ja mene vaan paranoo? Miehet sitten vasta vanhemmalla iällä?

Jotenkin tuosta palstan asetelmasta saa oikeasti mielikuvan, että ehkä joo miesten taidot karttuu iän myötä mutta naiset sen sijaan osaa maata alla aina ihan hyvin :laugh: Vai onko se niin, että naiset eivät osaa vaatia tarpeeksi nuorena mutta vanhempana kylläkin enemmän? :D eli seksissä käytännössä nainen aina vain vaatii, joskus enemmän ja joskus vähemmän?

No ei tietenkään osaa, yhtään sen kummemmin kuin miehetkään. Moni nainen "oppii" tulemaankin vasta aikuisena. Näkyiskö tän palstan vastauksissa palstan naisvaltaisuus?

en mä ainakaan mikään erikoisen hyvä rakastelija ole koskaan kokenut olevani. Vaikkakin nautinnollisempaan suuntaan (siis omasta näkökulmastani) olen pikkuhiljaa menossa.

No jaa..En kyllä todellakaan mikään huikea rakastelijatar ollut nuorena, tosin osasin kyllä muutakin kuin vain maata alla. Juurikaan en osannut mieheltä silloin mitään vaatia. Onneksi mulla oli jo aika nuorena muutama vanhempi mies opettamassa ja sen takia seksielämä oli jo parikymppisenä ihan nautinnollista. Kyllä käytännössä katsoen ne vanhemmat miehet ovat aina olleet taitavampia kuin nuoremmat (osaavat ottaa myös naisen huomioon) Nyt liki kolmivitosena seksielämä on jo melko huikeeta, johtuen siitä, että sekä mieheni että minä olemme molemmat ihan sikahyviä ja tunnemme toistemme halut ja tavat!

Eivät osaa, enkä minäkään varmasti osannut. Siksi olikin kiva kokeilla kaikkea erilaista, kun kerran seksin makuun pääsi. Nykyään en kummemmin sängyssä vaadi sen kummempaa, seksi on aina hyvää, kun molemmat tuntee toisensa, eikä siinä tarvi mitään taitomittareita käyttää. En muutenkaan pidä itseäni erityisen hyvänä sängyssä, mistäpä sitä muiden taidot tietäisi.

oot sä kyllä semmonen ruikuttaja ettei paremmasta väliä. Ihan sama, mikä on aiheena, aina keksit mieles pahottaa ja alat siitä sitten keskustelun. Kuule älä ihmettele jos on yksinäistä, oot sietämätön.

Ei tietenkään, etkö muka ole koskaan kuullut sanontaa, että naiset paranevat vanhetessaan kuin hyvä viini ja että nelikymppisinä naiset elävät seksuaalisuutensa huippukautta. Itse voin allekirjoittaa tämän täysin. Nyt vanhemmalla iällä olen päässyt eroon kaikista turhista estoista ja olen huomattavasti kokeilunhaluisempi ja ylipäätään halukkaampi. Nykyään tiedän mitä haluan ja myös näytän haluni, siitä miehet pitävät.

Kun olen kysynyt nuoremmilta miehiltä, miksi heitä kiinnostaa vanhemmat naiset, niin vastaus on aina samantyyppinen. Vanhemmat tietävät mitä haluavat, antavat sen näkyä ja kuulua ja myös ottavat sen. Vanhemmat naiset ovat itsensä kanssa sinuja ja itsevarmoja. Se miellyttää useimpia miehistä.

Minä olin miesten suuri miellyttäjä, ratsastin ja olin todella rivo, varsinainen lutka, mutten sitten osannut kuunnella itseäni ja nauttia.
Vasta nykyään yli kolmikymppisenä olen herkkä rakastelija, joka osaa myös itse nauttia ja saada orgasmeja.
Tosin mies ei saa minulta niin paljon kuin aiemmin miehille annoin.
50-50;)

Alkuperäinen kirjoittaja läpykehmä;29413259:
oot sä kyllä semmonen ruikuttaja ettei paremmasta väliä. Ihan sama, mikä on aiheena, aina keksit mieles pahottaa ja alat siitä sitten keskustelun. Kuule älä ihmettele jos on yksinäistä, oot sietämätön.

Taitaa ottaa aivoon ja puhisuttaa kuin vanhaa tammaa takajaloillaan kurskuen kun ori nuoremman perään lähti? :laugh:

monestikin havaittavissa sitä, että kun joku pistää ajatuksia mammojen päähän ettei he arvon pillunkantotelineet olekaan aina niin mahtavia saati oikeutettuja miehiä arvostelemaan, niin sepäs on joka akkoja kiivastuttaa.
"olis nyt hiljaa ettei oikeesti muutkin tajua tuota tosijuttua" :laugh:

Miksi sen täytyy olla joku ikäkysymys aina. Aina nää samat virret, mitä ketjussakin on jo toistettu (naiset makkaa paikallaan, vaan vanhat naiset osaa olla itsevarmoja ja tietää mitä haluaa, vanha mies osaa ottaa naisen huomioon, nuoret miehet on innokkaampia jaadajaada). Oletteko oikeasti noin _yksinkertaisia_ ihmisiä??? bullshittiä yhtä kaikki.

Jokaisen seksielämä on omanlaisensa ja yleensä siihen kuuluu kausia, huonoja ja hyviä. Ikään katsomatta. Lisäksi seksissä on usein pitkälti kyse myös kemioista, joidenkin kanssa vällyissä vaan klikkaa ja toisten kanssa ei. Ihmiset haluaa eri asioita seksiltä ja pitää erilaisesta seksistä. Eikä paras rakastaja ole aina se joka osaa eniten temppuja. Jotkut parit kun saattaa ihan tykätäkkin siitä iänikuisesta lähetyssaarnaajasta. Avain nautintoon löytyy ihan varmasti jostain muusta kuin syntymävuodesta.

[QUOTE="Heidi";29413276] Kun olen kysynyt nuoremmilta miehiltä, miksi heitä kiinnostaa vanhemmat naiset, niin vastaus on aina samantyyppinen. Vanhemmat tietävät mitä haluavat, antavat sen näkyä ja kuulua ja myös ottavat sen. Vanhemmat naiset ovat itsensä kanssa sinuja ja itsevarmoja. Se miellyttää useimpia miehistä.[/QUOTE]

Tietysti niillä kaikilla on sama vastaus, kun sen sanomalla saa varmasti vanhempaa naista. Kyllä miehet voitelun on osanneet iät ja ajat.

Alkuperäinen kirjoittaja puumaa mä metsästän;29413489:
Tietysti niillä kaikilla on sama vastaus, kun sen sanomalla saa varmasti vanhempaa naista. Kyllä miehet voitelun on osanneet iät ja ajat.

Entäs ne miehet jotka ovat parisuhteessa vanhemman naisen kanssa?

Mun mielestä pitkä parisuhde on omiaan parantamaan seksin laatua ja sitä omaa "osaamista". Jotenkin karsastan tuota osaamista. Ikäänkuin seksi olisi suorittamista.

Kyllähän hyvä seksi on sekä antamista, että ottamista. Ja ainakin omalta osaltani ikä on ollut omiaan parantamaan molempia. Uskaltaa heittäytyä ja nauttia. Tutun ja rakkaan ihmisen kanssa voi olla oma itsensä ja pystyy keskittymään "siihen itseensä".

Taitaa ottaa aivoon ja puhisuttaa kuin vanhaa tammaa takajaloillaan kurskuen kun ori nuoremman perään lähti? :laugh:

monestikin havaittavissa sitä, että kun joku pistää ajatuksia mammojen päähän ettei he arvon pillunkantotelineet olekaan aina niin mahtavia saati oikeutettuja miehiä arvostelemaan, niin sepäs on joka akkoja kiivastuttaa.
"olis nyt hiljaa ettei oikeesti muutkin tajua tuota tosijuttua" :laugh:

Eiköhän kaikille ole tullut jo selväksi sun havainnot naissukupuolesta. Mene hyvä mies vaikka saunomaan ja ota pari kaljaa ja relax. :)

Yhteistyössä