Osaako miehesi pyytää anteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja disappointed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei!! Ei myöskään koskaan tule sopimaan riitoja, jos minä en tee aloitetta niin sitten niitä ei sovita ja pitäisi vaan yhtäkkiä esittää ettei mitään ole tapahtunutkaan :(

olisi niin sanoinkuvaamattoman ihanaa, kun mies joskus pyytäisi anteeksi ihan kirjaimellisesti. Toki huomaan käytöksestä, että mies on pahoillaan, mutta kyllä sen mielellään kuulisi. Koska itse pyydän aina anteeksi, kun tiedän pahoittaneeni toisen mielen.

Kyllä pyytää. Tosin aina hetki menee ennenku tulee pyytää anteeks ja alkaaki heti lohduttelee sit ottamalla syliin. Omien sanojensa mukaan ei kestä nähä mun itkevän kun sitä rupee raastaa niin paljon.

jos rautaharkosta vääntää, et tuntuu pahalta, ja silloin kun on loukattu toista niin hyviin tapoihin kuuluu pyytää anteeksi, sitte se anteeksi pyyntö tosin on ihan sama ku ei ois sanonukkaan, ku ei kerta ite oo älynny. Sitten se pyytelee jotain turhanpäiväsiä asioita anteeksi. Siis jotain mistä ei ikinä vois kuvitellakkaan että kukaan viittis pyytää anteeksi. Toiv se joskus tajuaa sen sitten itse tehdä oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei!! Ei myöskään koskaan tule sopimaan riitoja, jos minä en tee aloitetta niin sitten niitä ei sovita ja pitäisi vaan yhtäkkiä esittää ettei mitään ole tapahtunutkaan :(

tätäkin meillä tapahtuu, ärsyttävää kun riita jää sopimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
jos rautaharkosta vääntää, et tuntuu pahalta, ja silloin kun on loukattu toista niin hyviin tapoihin kuuluu pyytää anteeksi, sitte se anteeksi pyyntö tosin on ihan sama ku ei ois sanonukkaan, ku ei kerta ite oo älynny. Sitten se pyytelee jotain turhanpäiväsiä asioita anteeksi. Siis jotain mistä ei ikinä vois kuvitellakkaan että kukaan viittis pyytää anteeksi. Toiv se joskus tajuaa sen sitten itse tehdä oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

:laugh: Kiitti, tää oli kyllä hyvin kuvailtu!

Ei osannut, olemme käyneet perheneuvolassa hakemassa apua meidän ongelmiin jotka johtuvat lähinnä miehen lapsuudesta (on saatu iso apu, mahtavat työntekijät meillä).

Viime kerralla otin tämän puheeksi kun mies ei IKINÄ pyydä mitään anteeksi, ja OHO seuraavalla kerralla kun siihen oli aihetta, hän pyysi ja voi että tuntu kivalta. Joo.. "tietenkin" se ettei pyytänyt ennen anteeksi johtui taas siitä että miehen kotona ei varmasti kukaan ikinä ole pyytänyt keneltäkään anteeksi.... mutta meillä nyt joka tapauksessa toisin

Yhteistyössä