K
Kyssäri
Vieras
Meidän isäntä muistaa tosi hyvin aina mun merkkipäivät/hääpäivät...Mutta, lahjat sen sijaan on kamalia!! Tiedän että ajatus tässäkin asiassa on se tärkein, että toinen edes muistaa, ja en tietenkään ole miehelle sanonut etten pidä hänen lahjoistaan. Ennemminkin olen sanonut etukäteen että älä osta minulle mitään, kun en tarvi mitään. Ja sitten hän onkin tuonut kukkakimpun tai ruusun,mikä lämmittää minun mieltäni paljon paljon enemmän, kun miehen maulla ostettu lahja.
Itse yritän aina ostaa miehelle mieluisia lahjoja, enkä ensimmäistä kahvimukia mikä käteen sattuu
(näitkäkin meillä kaapit täys jo )
Lahja voi olla siis todella halpakin, kuhan ostaja olisi panostanut siihen että se on saajalle mieluisa ja ehkä hyödyllinenkin.
Muistan ensimmäisinä seurusteluvuosina kun sain mieheltä joululahjaksi nanson yöpaidan..sellaisen ison telttamallisen kukkakuviollisen..mitä minun mummoni käyttää!!! Mies oli kyllä monesti nähnyt että pidän vain lyhyitä paituleita, tai boksereita ja toppi yöllä
Itse yritän aina ostaa miehelle mieluisia lahjoja, enkä ensimmäistä kahvimukia mikä käteen sattuu
Lahja voi olla siis todella halpakin, kuhan ostaja olisi panostanut siihen että se on saajalle mieluisa ja ehkä hyödyllinenkin.
Muistan ensimmäisinä seurusteluvuosina kun sain mieheltä joululahjaksi nanson yöpaidan..sellaisen ison telttamallisen kukkakuviollisen..mitä minun mummoni käyttää!!! Mies oli kyllä monesti nähnyt että pidän vain lyhyitä paituleita, tai boksereita ja toppi yöllä