Osaako kukaan edes suurinpiirtein laskea kaloreita seuraavasta?:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laihduttaja"

Vieras
Eli aamiainen:1 annos kaurapuuroa+kourallinen mustikoita
Lounas: puoli purkkia rahkaa+ n. viisi mansikkaa
Päivällinen: kaksi kauhallista kaalilaatikkoa+ kaksi tl puolukkahilloa
Iltapala: puoli purkkia rahkaa+kourallinen mustikoita+ 5 mansikkaa

Lisäksi vettä noin 3L ja kahvia noin 4 kuppia.
Missään ei lisättyä sokeria, ainoastaan marjoissa oma sokeri ja mitä nyt hillossa on.

Tuossa on varmaan alle 1000 kcal. mikä on liian vähän. Tietysti en tiedä minkä kokoinen kauhasi on ja mitä kaalilaatikkoon olet laittanut, joten vähän vaikea arvioida.

Kauha sellainen "tavallinen", vetää ehkä vajaan 1dl ruokaa? Ja siinä on kaalia, sipulia, porkkanaa, nautasika jauhelihaa 400g, siirappia 1dl, mausteita ja vettä.

En mä joka päivä noin vähällä meekkään, yritän muutaman päivän viikossa saada vähemmän syötyä, viikonloppuisin yleensä aina jossain asiassa tulee sitten lipsuttua. Ylipainoa nimittäin on, ja paljon.

Paljonko tarvii päivässä kaloreita, mikä ns. minimi laihduttajalle? Oon niin laiska mitään laskemaan/ merkkailemaan ylös, yritän pääsääntöisesti ihan "maalaisjärjellä" mennä tässä asiassa. Tarkoitus kuitenkin, että muutos pysyvä, eikä mikään muutaman kuukaudet teho dieetti. En meinaa kuitenkaan aina ilman leipää tai herkkuja olla...

[QUOTE="a.p";29665087]Paljonko tarvii päivässä kaloreita, mikä ns. minimi laihduttajalle? Oon niin laiska mitään laskemaan/ merkkailemaan ylös, yritän pääsääntöisesti ihan "maalaisjärjellä" mennä tässä asiassa. Tarkoitus kuitenkin, että muutos pysyvä, eikä mikään muutaman kuukaudet teho dieetti. En meinaa kuitenkaan aina ilman leipää tai herkkuja olla...[/QUOTE]

googlesta löydät noi tiedot

Yhteistyössä