osaako joku kertoa mitä tarkoittaa käärmeen/käärmeiden näkeminen unissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mee

Vieras
eli olen 2 kertaa nähnyt lähiaikoina unta joissa ollut käärmeet pääosassa. Ensimmäisessä unessa oli 1 iso kyykäärme joka hyökkäsi ihmisten(minun ja äitini kimppuun), toisessa unessa oli 2 käärmettä, toinen hieman pienempi ja kiltimpi toinen iso ja ilkeä, osaisiko joku kertoa mitä tarkoittaa se jos unissä näkee käärmeitä?

löysinkin itse tämän:
Käärme
Jos näet käärmeen unessa tai joudut käärmeen puremaksi, kertoo se piilossa olevista peloista ja huolista, jotka uhkaavat sinua. Uni voi kehottaa sinua olemaan varuillasi ja varomaan jotakin asiaa, joka ei vielä ole toteutunut tai ilmentynyt valve-elämässäsi.
Käärme voidaan nähdä myös fallossymbolina ja silloin se edustaa vaarallista ja kiellettyä seksuaalisuutta. Käärme voi edustaa myös lähipiirissäsi olevaa henkilöä, joka on kiero, julma ja johon ei ole luottamista.
Positiivisessa mielessä käärmeet edustavat transformaatiota, tietoutta ja viisautta. Se on itseuudistumisen ja positiivisten muutosten tuoja.

Yleiset uniselitykset ontuvat, sillä sama asia unessa nähtynä voi kahdelle eri ihmiselle tarkoittaa aivan eri asioita. Minä näin unta siitä, että yhdistin kolme sormusta amuletiksi. Mitä se tarkoittaa? Sitä, että pelasin liikaa Diablo kakkosta ennen nukkumaanmenoa.

En kyllä muista lukeneeni mitään keskusteluja tai lehtijuttujakaan mutta paljon mahdollista että alitajunnassa on joku juttu ollut..käärme unessa vaan on jotenkin kamalan pelottava, joku joskus sanoi et se merkitsee kuolemaa. Aamulla herätessäni olin ihan paniikissa kun ajattelin et jos se purema merkitsee lapsen kuolemaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Yleiset uniselitykset ontuvat, sillä sama asia unessa nähtynä voi kahdelle eri ihmiselle tarkoittaa aivan eri asioita. Minä näin unta siitä, että yhdistin kolme sormusta amuletiksi. Mitä se tarkoittaa? Sitä, että pelasin liikaa Diablo kakkosta ennen nukkumaanmenoa.

:laugh:

Yhteistyössä