Osaako joku auttaa eBayn kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ekakertalainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ekakertalainen"

Vieras
Avasin itselleni PayPal-tilin ja siirsin sinne rahaa (enemmän kuin ostosten summan). Nyt mulla roikkuu eBay:ssä ostoskorissa tuote, jota en jostain syystä saa maksettua PayPalilla.

Apuja kaivattaisiin. =)

TÄä nyt on vähän aiheen vierestä, mutta ei sinne Ebay tilille pidä siirtää rahaa vaan kannattaa liittää sun kortti sinne, jolloin veloitus menee suoraan tililtä...

Kun yrität maksaa, siirrytkö sivulle, jossa pitää laittaa PayPal-tilin käyttäjätunnus ja salasana? Sen jälkeen tulee sivu, jolla maksu hyväksytään. Jos näin ei käy, olet varmaan klikkaillut väärin. Jos käy, etkä voi silti maksaa, kannattaa ottaa yhteyttä PayPaliin, jos siellä on tilin kanssa joku ongelma. (Olethan tarkistanut, että tili on aktivoitu jos sellainen on tarpeen - minulla on ollut PayPal niin kauan, että en enää muista miten sen käyttö aloitettiin :))

[QUOTE="vieras";25561747]Kun yrität maksaa, siirrytkö sivulle, jossa pitää laittaa PayPal-tilin käyttäjätunnus ja salasana? Sen jälkeen tulee sivu, jolla maksu hyväksytään. Jos näin ei käy, olet varmaan klikkaillut väärin. Jos käy, etkä voi silti maksaa, kannattaa ottaa yhteyttä PayPaliin, jos siellä on tilin kanssa joku ongelma. (Olethan tarkistanut, että tili on aktivoitu jos sellainen on tarpeen - minulla on ollut PayPal niin kauan, että en enää muista miten sen käyttö aloitettiin :))[/QUOTE]

Siirtyy sille sivulle ja hyväksyy kirjautumisenkin, mutta sitten koko homma jumii siihen, että pitäisi laittaa jokin Top Up - tili tai vaihtoehtoisesti käyttää korttia. Missään vaiheessa en ole päässyt siitä vaiheesta eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kysyjä;25561766:
Siirtyy sille sivulle ja hyväksyy kirjautumisenkin, mutta sitten koko homma jumii siihen, että pitäisi laittaa jokin Top Up - tili tai vaihtoehtoisesti käyttää korttia. Missään vaiheessa en ole päässyt siitä vaiheesta eteenpäin.

Hmm... Voisiko olla, että sinun pitää tehdä tilillesi jotain ennen kuin voit käyttää sitä? Minä muistan, että minun piti pari kolme vuotta sitten muuttaa tiliäni, että voin jatkaa sen käyttöä. En tosiaan muista mitä silloin alussa piti tehdä ja se on voinut jo muuttuakin, koska minulla on ollut PayPal jo useita vuosia. Jos näkisin tilisi, voisin varmaan auttaa, mutta nyt en osaa oikein sanoa mitään. Olisiko sinulla ketään tuttua joka osaisi auttaa? PayPaliin yhteyttä ottamalla ongelma varmaan ainakin ratkeaisi. Kannattaa varmaan katsoa myös FAQ-osiota heidän sivuillaan, sieltäkin voi löytyä vinkkejä tuohon ongelmaan. Toivottavasti saat sen ratkaistua - tuollaiset ongelmat ovat todella rasittavia!

Olet aktivoinut tilin? Nehän ottaa silloin alussa sen pikkusumman rahaa, sitten tiliotteellesi ilmestyy se nelinumeroinen numerosarja, jolla se tili aktivoidaan ja sitten paypal siirtää tuon summan takaisin tilillesi. Jos olet tuonkin tehnyt niin en tiedä mikä vikana, itse kun olen vain liittänyt korttini siihen, en jaksa siirrellä mitään rahoja ja odotella niiden siirtymistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kysyjä;25561766:

minulle tulee tämä silloin kun siellä paypalissa ei ole tarpeeksi rahaa. olethan katsonut rahakurssit oikein?

Yhteistyössä