osaaikatyö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaana

Vieras
Moikka! Tekeekö kukaan hoitovapaalla töitä? Suunnittelin että ilmoittaisin muutamaan paikkaan että voisin tehdä kaksi viikonloppua töitä kuussa. Olen hoitoalalla joten töitä varmaan on. Mies olisi kotona eikä lapsia tarvitsisi viedä hoitoon. Onko kukaan tehnyt näin? Olisi kiva kuulla toiko helpotusta rahatilanteeseen. Eikö se vaikuta vain kodinhoidontuen lisäosaa?

Saako udella että minkä verran teit töitä? Oliskohan apua jos tekisin kaks viikonloppua kuussa.. Ei millään raaskis viedä vielä kuopusta hoitoon mut rahat ei oikein meinaa riittää

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Saako udella että minkä verran teit töitä? Oliskohan apua jos tekisin kaks viikonloppua kuussa.. Ei millään raaskis viedä vielä kuopusta hoitoon mut rahat ei oikein meinaa riittää

No mä sain palkkaa jotain 500e/kk.

Ja EHKÄ tuli ihan vähän sitä lisäosaakin, en muista. :wave:

Hei! Minä olen omasta työpaikastani hoitovapaalla ja teen keikkaa säännöllisesti pari päivää viikossa, satunnaisesti enemmänkin. Kotihoidontuen lisäosaa en saa, joten siitä en osaa sanoa mitään. Lomarahathan maksetaan keikkalaiselle käteen, joten sunnuntailta saan käteen n.150 e ja arkipäivältä tuosta puolet.

Verokortti kannattaa lasketuttaa uusiksi. Minulla on verokortit Kelalla, omalla työnantajalla sekä freelancer-kortti sivutoimiin. Kaikissa sama veroprosentti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Moikka! Tekeekö kukaan hoitovapaalla töitä? Suunnittelin että ilmoittaisin muutamaan paikkaan että voisin tehdä kaksi viikonloppua töitä kuussa. Olen hoitoalalla joten töitä varmaan on. Mies olisi kotona eikä lapsia tarvitsisi viedä hoitoon. Onko kukaan tehnyt näin? Olisi kiva kuulla toiko helpotusta rahatilanteeseen. Eikö se vaikuta vain kodinhoidontuen lisäosaa?

Eikö tuon lisäosan verran tienaa jo parilla työpäivällä?

Yhteistyössä