Kotiäiti töissä, kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Eli nuorimmaisemme täyttää pian kolme vuotta. Ajateltiin että en menisi kokopäivätöihin vaan tekisin töitä joitakin päiviä kuussa. Niin ettei lapsia tarvitsisi viedä hoitoon.

Tekeekö kukaan töitä tällä tavoin? Mistä olet saanut töitä joita voi tehdä vain vähän? Mietin että lähihoitajana varmasti sijaisuuksia löytyy mutta siinä voi helposti käydä niin päin että niitä töitä on sitten niin paljon että lapset pitäs laittaa hoitoon ja sitä en halua. Vai oisko kannattavaa ilmottaa itsensä päiväkotiin tms., voisko sielä olla ihan yksittäisiä päiviä sijaisuuksia?

Riippuu vähän nyt siitä, että missä asut.

Itse teen töitä pk-seudulla Seuren kautta. Saan itse valita mitä teen, milloin teen, jne. Ongelmana on just se, että pitää pysyä tiukkana, muuten olisivat kokoajan vinkumassa töihin.

mä oon nyt osa-aikaisena alalla, jossa töitä kyllä riittäis, mutta selvät pelisäännöt kun oon asettanut niin ongelmia ei toistaiseksi oo ollu.

yks kaverini on lähihoitaja ja hän on aloittamassa keikkahommat vanhainkodissa. tarkoitus on tehdä pelkästään iltaa ja viikonloppua, eli mies on silloin kotona kun hän on töissä. Kai se vaan täytyy olla vastaamatta puhelimeen silloinkun ei halua mennä niin ei tarvi kieltäytyä.

Yhteistyössä