Osaa toi Martina olla hauskakin.... Olisit miettiny ennenku alat lykkimään mua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Mäkin tykkään heistä. En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi heitä arvostellaan.

No se on se perisuomalainen kateus , kun haluttais itse olla julkkiksia ja kauniita, ni sitte kun ollaanki vaan ihan taviksia harmaita hiirulaisia - matti ja maija meikäläisiä, ni sehän ketuttaa =) Martina voitti Suomen Pelkokertoimenkin, et ei ihan turha muija olekaan. Sopii vaan mennä ja tehä samat jutut perässä :whistle:

Marttiinalehmä ei ole todellakaan kaunis pumpattuine vinoine huulineen ja se nössöEsko on ruma kun perkele.
Ainakaan ulkonäöstä heitä ei voi kukaan kahdehtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohi asian:
En oo kattonu jaksoakaan. Muutamat haastattelut joskus nähny ja totesin että muijalla ei oo kaikki inkkarit kanootis. Ja miksi sitä näkyvyyttä pitää niin helvetisti hakea?? Seiskan blogi ja nyt tää ohjelma..

Rahan takia varmaankin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Esko vaikuttaa loppujen lopuksi aika terävältä tyypiltä, ainakin sen huumori on tosi osuvaa ja verbaalisesti lahjakasta.

Aika jännä, mä taas oon saanu siitä entistä yksinkertaisemman kuvan! :laugh: Itse asiassa molemmista, mutta Eskosta en aiemmin tiennyt niinkään paljoa kuin Martinasta.

Yhteistyössä