Mitähän toi mun mies puuhaa ? (Pitkä tarina)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Caroline"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan ekaksi mullakin tuli mieleen vapaamuurarit.
Mun isä kuului niihin ja se oli tosi salaista. Tosin kyllä äiti ja me lapset tiedettiin siitä, mutta siitä ei saanut puhua...huoh.
Ja jos kyseessä nuori mies, niin varmaan häpeissään moiseen kuulumisesta, eikä halua kertoa vaimolleenkaan. Tämä mun teoria, oli sit alkuperänen kirjotus totta tai ei.

Siis en jaksa uskoa, että vieläkin olisi kova juttu nuorten miesten keskuudessa kuulua esim. vapaamuurareihin. Eihän?

mun ex oli liittyny johki usassa olevaan juttuun ja oli maksanutkin sinne jotain? Sit löysin joskus sen kuvia missä sil oli mustat vaatteet, mustia kynttilöitä palamassa, pääkallo kädessä yms. Mut en muista enää mikä se usajuttu oli? Näytti jonku "todistuksenki" mikä sieltä oli tullu.

[QUOTE="vieras";24206670]Se on piilogaykerhossa jossa katsovat Tom of Finlandin kuvia ja pukeutuvat uniformuihin. :D[/QUOTE]

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

p.s. kävin muute kattomassa Ton of Finland- näyttelyn, enkä muista koska oon viimeks nauranu niin paljon :D :D :D

[QUOTE="vieras";24206670]Se on piilogaykerhossa jossa katsovat Tom of Finlandin kuvia ja pukeutuvat uniformuihin. :D[/QUOTE]

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

p.s. kävin muute kattomassa Tom of Finland- näyttelyn, enkä muista koska oon viimeks nauranu niin paljon :D :D :D

Oiskos se REAL FINLAND ? se ei oo mikään uus natsiporukka vaan aivan noita oikeita mutta ne kuuluu sellaiseen porukkaan ettei siitä porukasta tosta vaan noin hypätä pois eli ne voi tappaa tällöin jonkun jäseneen joka saano vaikka "et ei hän haluakkaan olla heiän kaa missään tekemisis" ja poliisit eivät uskalla tehä noille mtn , yleensä niitä näkyy helsingin rautatie asemalla ja siel alla . Ei oo vaarallisia jos ei auo päätänsä ja toiseks suojelee sua jos ulkomaalaiset alkaa hyppii silmille .
Asuin muutama vuos sitten yhen tuon jäseneen naapuris se naapuri oli yks niistä perustajista :saint:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä