Huomenna olisi sitten pojan kevätjuhlat päiväkodissa ja mietin, että pitäisikö hoitotädille viedä jotain?
Pojalla on oma erityishoitaja viivästyneen puheen vuoksi, joten hän on todella paljon tekemisissä poikamme kanssa. Varmasti olisi ihan kohtelijasta muistaa hoitotätiä, mutta mitä ihmettä minä sitten veisin hänelle?? :/
Pojalla on oma erityishoitaja viivästyneen puheen vuoksi, joten hän on todella paljon tekemisissä poikamme kanssa. Varmasti olisi ihan kohtelijasta muistaa hoitotätiä, mutta mitä ihmettä minä sitten veisin hänelle?? :/