OrpoPurralla on selkeä linja Gaza kysymyksessä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä linjassa ei ole mitään epäselvää. OrpoPurra on Hamasin puolella Juutalaisia vastaan ja Israelin puolella Palestiinalaisia vastaan.
Onneksi Purra sählää vain Suomen taloutta. Olen saanut vastaukset kysymyksiini Lähi-Idän tilanteesta asiantuntijoiden haastatteluista.
Kuuntelin tänään Yle Mondo BBC lähetyksestä Afganistanin lastensairaalan surkeasta jamasta. En tiedä onko Yle uutisoinut aiheesta suomenkielisillä sivuillaan. Ihmisellä on tietty määrä minkä hän voi ottaa vastaan päivässä uutisia. Sitten tulee vetelä ja voimaton olo. Kaiken huippu BBC lähetyksessä oli uutinen huijarisaarnaajasta Filippiineillä.
Kävin hammaslääkärillä vuositarkastuksessa. Lääkäri, hammashoitaja ja minä kävimme vilkasta keskustelua rönsyilevistä puheenaiheista. Helpompaa tällä palstalla on vaihtaa mielipiteitä kuin suu täynnä lääkärin ja avustajan laitteita ja instrumentteja. Vieraan kielen keskusteluryhmän opettaja oli lähettänyt e-mailina opetusmateriaalin viime tunnilta poissaolleille ja muillekin.
Nyt minun ei enää tarvitse seurata amerikkalaista saippuasarjaa Youtubesta. Psykiatri Taylor jatkanee vastaanottoaan ja perhesuhteidensa ongelmien ratkomista. En minä sen alan sanastolla mitään tee.
Seuraavaksi nousen sohvalta keittämään kahvia, ja jatkan sitten tiiliskiviromaanin lukua. Tarinassa olen kohdassa, jossa matkustetaan laivalla Australiaan noin 70 vuotta sitten. Laivan kyydissä on sata orpolasta.
 

Yhteistyössä