Oriflame -yhteyshenkilöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riksu 32+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riksu 32+2

Vieras
Hei!
Minulle tuli ainakin sellainen olo, että tarvitsen jotain virikkeitä mammalomalle, ettei jää ihan neljän seinän sisälle. Niinpä aloin Oriflamen yhteyshenkilöksi, eli myyn kosmetiikkaa tutuille ja hiukan tuntemattomillekin sekä tietysti ostan itselle edullisesti. Harrastuksena tämä on mielenkiintoista ja tapaa sellaisiakin ihmisiä, joihin ei muuten tutustuisi.

Olisitko myös sinä kiinnostunut kauneudenhoidosta? Oriflamella on kattava tuotevalikoima meikeistä pesuaineisiin ja lastentuotteista miestentuotteisiin. Yhteyshenkilönä et sitoudu mihinkään eikä aloitusmaksuja ole. Saat jo toisesta tilauksesta 25% alennuksen kosmetiikasta ja 12% alennuksen koruista, laukuista yms.

Ainoat vaatimukset ovat täysi-ikäisyys ja että asut suomen rajojen sisäpuolella :)

Ota yhteyttä niin saat lisätietoja ja voin laittaa myös sinulle oman asiakasnumerosi. Vatsaa kasvatellessa on mukava tehdä myös jotain ihan uutta! :)

Terv. Riikka (riksu84@netti.fi)

tämä aihe kuuluu varmaan aivan jonnekin muualle !

Kyllähän noita pikkumyyntijuttuja löytyy vaikka pilvinpimein, myy ennenmmin käytettyjä vauvan vaatteita tällä palstalla.

Ikävä kyllä, tuo ei ole mikään uusi juttu. Itse "myin" samaista sarjaa tasan 20 vuotta sitten samalla kun opiskelin kosmetologiksi. Valitettavasti rahaa meni enemmän kuin tuli. Tähän perustuu usein koko ideologia, suurimmat ostajat ovat juuri niitä myyjiä. Mutta toivotan onnea yritykselle! Ja saathan itse hyvät rasvat :)

Alkuperäinen kirjoittaja ex-oriflame:
Valitettavasti rahaa meni enemmän kuin tuli. Tähän perustuu usein koko ideologia, suurimmat ostajat ovat juuri niitä myyjiä.quote]

No onko pakko ostaa itselle sellaisia määriä, että menee kaikki rahat? eihän sieltä laskua tule itselle jos ei mitään tilaakaan :)

Mutta totta se, ettei rikastuakseen kukaan tee vaan ihan harrastuksen vuoksi. Mieluummin pelailen oriflamen kanssa, kuin vaikka keräilen postimerkkejä :)

Ei ollut tarkoitus haastaa riitaa, kunhan pieni ystävällinen varoituksen sana. Tuotteiden ostosta: jotain piti kuitenkin olla myös itsellä että voi esitellä tuotteita, mutta kuten sanoin, näin 20 vuotta sitten. Toisaalta ilman omaa kokemusta tuotteista, on niitä vaikeampi myydä. Nykyään voi olla helpompaa, kun voi näin netin kautta kaupitella. Kyllä jotkut ilmeisesti tienaakin jotain, kun tarpeeksi yrittää... kuten sanoin, onnea.

Heips!

Tsemppiä uuteen harrastukseen! Itsekin olen Oriflamelainen, ollut mukana n. 7,5 vuotta. On ihan tosi, että helposti menee omat rahat, jos vain itselleen innostuu tilaamaan. Nykyisin, kun on pienet lapset niin en ole jaksanut pitää kutsuja, joissa kyllä tienaa hyvin, vaan olen tilannut lähinnä itselleni tuotteita silloin tällöin.
Pakkohan joka jaksolla ei ole tilata vaan riittää esim 4-5 jaksonkin välein.

Ja onhan meillä tuotteita jotka ovat todellakin vertaansa vailla :)

Yhteistyössä