K
kotiäiti uralla.
Vieras
Heippa!! Olen 2kk tytön äiti ja kun kotona olo alkoi jo heti äitiysloman alussa tuntua siltä, että pakko keksiä tekemistä, niin keksin. Minulla on Oriflame, jonka kanssa saan päikkäriajat kulumaan ja saan mukavan lisän tukiin. Haluan suositella sitä nyt muillekin, jotka mahdollisesti haluavat vähän vaihtelua ja tekemistä vauva-arkeen. Jos menee mainoksen/markkinoinnin puolelle, niin ylläpito varmastikin poistaa
Elikkäs kun nyt lähdet mukaan Oriflameilemaan ja myyt seuraavan 3 viikon aikana n.70 kosmetiikkaa (josta saat itse 25% myyntipalkkiota! about 15) saat 10 kohdan edut:
1. kattavan info ja näytepaketin (tuoksut ja huulipunat)
2. Suihkugeelin
3. Deodorantin
4. Silk Beauty Sensitive -suihkugeeli (tai partavaahto)
5. Silk Beauty Sensitive -vartalovoide (tai Kosteusvoide/partabalsami)
6. Silk Beauty Sensitive -palasaippua (miesten shampoo+suihkugeeli yhdessä)
7. Alennuksen omasta kosmetiikasta -25%
8. Pääset mukaan tukemaan SOS lapsikylän toimintaa myymällä mukeja ja rannekoruja
9. Mahdollisuuden edetä Oriflamen kanssa niin pitkälle kuin halua on.
10. Tuen ja avun aloitukseen, saat aloitukseen tarvittavan materiaalin käyttöösi ja pääset aloittamaan jo tänään!
saat tämän kun minä rekisteröin sinut edustajaksi. Et sitoudu mihinkään. Ota yhteyttä emilia.poltinoja@gmail.com
1. kattavan info ja näytepaketin (tuoksut ja huulipunat)
2. Suihkugeelin
3. Deodorantin
4. Silk Beauty Sensitive -suihkugeeli (tai partavaahto)
5. Silk Beauty Sensitive -vartalovoide (tai Kosteusvoide/partabalsami)
6. Silk Beauty Sensitive -palasaippua (miesten shampoo+suihkugeeli yhdessä)
7. Alennuksen omasta kosmetiikasta -25%
8. Pääset mukaan tukemaan SOS lapsikylän toimintaa myymällä mukeja ja rannekoruja
9. Mahdollisuuden edetä Oriflamen kanssa niin pitkälle kuin halua on.
10. Tuen ja avun aloitukseen, saat aloitukseen tarvittavan materiaalin käyttöösi ja pääset aloittamaan jo tänään!
saat tämän kun minä rekisteröin sinut edustajaksi. Et sitoudu mihinkään. Ota yhteyttä emilia.poltinoja@gmail.com