Orgasmit ja exä ongelmana!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musertunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musertunut

Vieras
Poika ystäväni on päälle kaksikymppinen täysin järkevä mies ja seurusteli melkein 3 vuotta sitten exänsä kanssa jonka kanssa he olivat 3 vuotta yhdessä. Poikaystäväni on puhunut aika paljonkin eksästään asioita ja kertonut kaikenlaista eikä se minua ole haitannut kovin paljon kunnes jutut menivä vain yhä henkilökohtaisimmiksi. Hän joskus itki kun muisteli hänen ja exänsä riitaa ja toivoi että voisi vielä pyytää anteeksi, ja on puhunut paljon siitä kuinka hän oikeasti tykkäsi exästään silloin kuin olivat yhdessä mutta nainen halusi lopulta erota.

Harrastamme aika paljon seksiä ja molemmat pitävät siitä, jsokus on vain kertoja kun hommat ei tunnu pelaavan. Alkuvaiheessa seurustelua en ollut saanut kertaakan orgasmia hänen kanssaan ja hän miettii onko itse sitten kovin huono sängyssä kun en saa. No sitten hän halusi kokeilla yhtä tiettyä asentoa missä hänen exänsä SAI AINA ORGASMIN ja hänen exänsä muutenkin sai usein orgasmeja yms.
Voitte kuvitella kuinka paljon tämä minua loukkasi. No sitten juttelimme orgasmeista yms asioista ja hän alkoi etsiä syitä miksi en saa orgasmia, onko lantiopohjalihakseni niin heikot, olenko vain itse fyysisesti niin huonossa kunnossa etten kykene saamaan orgasmia yhdynnässä ja otin tämän kaiken hyvin syvälle itseeni, kunnes netistä luin että hyvin harva nainen kykenee saamaan orgasmia yhdynnässä ilman klitoriksen kiihotusta. Klitorista kiihottamalla saan tietenkin itse kaikki orgasmini ja olen niihin täysin tyytyväinen yms, ja sillä tavalla saan helposti ja usein orgasmeja.

No tänään meillä oli todella mukava päivä ja aloimme jotenkin sitten puhau taas seksistämme ja hän alkoi taas siitä puhumaan kun en koskaan ole saanut kunnollista orgasmia. No minäpä totesin ittä minulle on ihan sama vaikka saisin orgasmin sormenpäästäni mutta orgasmi se on ja hyvältä tuntuu, sama se mistä sen saan. Mutta hänen mielestään vain se on orgasmi jso saa yhdynnässä g-pisteestä orgasmin. Ja sitten hän kertoi taas exästään. Ja tämä oli jotain joka musersi minut maanrakoon, en sanonut hänelle siitä mitään vaan pysyin hiljaa. Mutta hän kertoi näin: "Silloin kun me mun exän kanssa harrastettiin seksiä hän sai ainakin todella usien orgasmin ja hänestä tuntui niin jumalattoman hyvältä ja huusi aian niin helvetin lujaa ja ajattelin että jumalauta oikeen ja huomasi kyllä että hänestä tuntui vitun hyvältä."
En ehkä tiedä mitään loukkaavampaa kuin hän ja hänen exänsä tarinat. Poikaystäväni pitää hyvää huolta itsestään, käy joka päivä salilla yms, ja hänen exänsä oli samanlainen ja todella kaunis ja hyvä kroppa ja trimmattu, itse olen iha ok, en pahemmin urheile mutta olen silti hoikka ja ihan perus nätti. Mutta silti minua haittaa koska hän on sanonut että hänen exänsä olisi voinut olla hänen elämänsä rakkaus ja lastensa äiti, elleivät he sitten olisi eronneet.
En tiedä miten pääsen tästä tunteesta yli koska tuntuu etten halua enää harrastaa seksiä hänen kanssaan ja päässäni pyörii vain hänen eksänsä ja hän harrastamassa seksiä. Ei helvetti että risoo. Hänen mielestään en saa kunnon orgasmeja jos en saa sitä pelkästä yhdynnästä ilman klitoriksen kiihotusta ja hänen exänsä oli niin täydellinen että sai lähes joka kerta ja kovaa. Kyllähän minäkin saan orgasmin mutta en samasta kohtaa.
Miten pitäisi nyt suhtautua ja reagoida ? Vinkkejä, neuvoja??

Älä ajattele aina mitä sanotaan, jos joku on eronnut erittäin rakkaasta ihmisestä vähän aikaa sitten, niin anna olla, vaikka sanoisi mitä, hän kuitenkin rakastaa sinua. :)

päälle kaksikymppinen on tosiaan vasta poika. Mutta aikas tyhmä poika... Kuulostaa semmoiselta nörtisti tyhmältä. Ei ymmärrä, että kaikkia totuuksia ei ole soveliasta kailottaa ilmoille.

Tää juttu vois olla amerikkalaisesta sarjasta. Tosiasiassa ex lähti, koska kyllästyi teeskentelemään orgasmia...

Mä luulin vuosikymmeniä, että geepistettä ei olekaan. Ainoa mutta loistava konsti orgasmiin yhdynnässä oli oma käsi. Sitten rakastuin vallan kauheasti, ja löysin sen geenkin. En usko että sitä olis löytynyt nuorempana vielä. Luulenpa, että ne nappulan ja geepisteen johdot menee ajan kanssa oikosulkuun, ja kumpi vaan toimii.

Voihan pentele, jos olis sattunut joku ääliömies vastaan, joka olis ruvennu inisemään ja opettamaan ja luennoimaan eksästään. Mulla oli onni myötä, ja kaikki kumppanit niin sivistyneitä, että pitivät mahdolliset moitteet omana tietonaan. Muuten olis varmaan jääneet orgasmit kokonaan saamatta.

Jaa juu, oli teininä mullakin hetken aikaa semmoinen heppuviritys meneillään, joka pyysi multa juhannuslomaa suhteesta kun ex oli tulossa paikkakunnalle. En onneksi ymmärtäny mitä se halusi, luulin että se halusi erota vallan ja lähteä vaanimaan vanhaa saalista - ei tullut mieleenkään että se olis tulossa takaisinkin. No, nuoruuden viattomuudella lähdin pyydystämään ensimmäistä potentiaalista projektia, jota olin mielessä elätellyt. Sillä reissulla menikin seuraava vuosi mukavasti.

Sillä aikaa tämä eilinen teeri iski parhaan ystäväni ja valehteli sille minusta kaikella luovuudellaan ja tuhosi meidän välit korjauskelvottomiksi. Nyt vasta ymmärrän, että hän mielestään oli oikeutettu semmoiseen kostoon, koska hän oli nätisti kysynyt lupaa ja minä taas en. Jotenkin tulee sun armaasta tämä muinaismuisto mieleen. Taitavat olla samalta etäiseltä planeetalta kotoisin?

vielä, että munkin mies on usein kysellyt multa ilman syytä, että häpeänkö jotain tai peittelenkö, enkö uskalla antautua tilanteeseen ja orgasmiin... niitä saan melkein aina, mutta tuntuu että mies oottaa jotain räjähtämistä, huutoa ja taivaan repeämistä.... :( ja mulla itselläni siis kaikki hyvin ollut ja olen vain nauttinut. mies melkein 30. tulee mieleen että entinen tainnut teeskennellä yliliioitellusti tai sitten olen vain vainoharhainen.

Huono itsetunto pojankoltiaisella.Häntä varmaan ottaa päähän kun et saa orgasmia hänen kanssaan ja sen sijaan että tietäisi mitä asialle tehdä,yrittää 'vierittää syyn' niskoillesi.
Selvästi ei ole päässyt suhteestaan exäänsä edelleenkään yli.

mustakin kuulostaa teeskennellyltä.. eikai kukaan OIKEASTI huuda kun saa orgasmin?! toivottavasti ei, musta ainaki se ois täysin rasittavaa jos olisin mies :D

on niitä sellaisiakin, jotka huutaa koko ajan kun harrastaa seksiä.. että eipä se mahdotonta ole, että huutais kun saa.

Ja alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin, että vois sanoa poikakaverilleen,että eksästä puhuminen loppuu nyt - tai sitten alkaa puhua itse jostain omasta eksästään. Mieheen sattuu eniten, jos sanoo, että eksän kanssa ei ollut ongelmia orkkujen kanssa, mutta sillä olikin isompi. Lähde tuolle linjalle, niin saatte kunnon riidan aikaiseksi ja eroatte, eikä sun tartte enää miettiä mitä se eksästään puhuu.

No minulle tulee vaan helvetillinen alemmuuskompleksi hänen exäänsä kohtaan joka oli niin täydellinen ja sai orgasmeja ongelmitta. Ja poikaystäväni kertoi tämän orgasmeista niin innoissaan ja ehkä hieman kiihoittuneena? Ajattelin että kai tämä menee ohi nukkuessa mutta ei, en saa mielestäni vieläkään tätä. huh huh.

helvetti mikä ääliö...
Eihän sillä ole mitään väliä millä tavalla sen orkun saa, kunhan saa! Luulis poikaystävän olevan tyytyväinen, että saat ja nautit (niinkuin normaali ihminen olisi..) eikä vinkuisi jostain tavasta miten sen saa! Suuri osa naisia ei saa millään lailla ja todellakin suurin osa naisia tarvii yhdynnässä klitoriskiihotuksen orgasmiin. Ei se ole silti millään lailla "huonompi" tms orgasmi. TSIISUS..

Ite potkaisisin tommosen ukon pihalle ja äkkiä, ennenkun oma seksuaalisuus vaurioituis tommosesta, se on herkkä alue.

Sairasta meininkiä, koko exästä jauhaminen ylipäätänsä.

Voi ei! Toivottavasti et seurustele mun exän kanssa. Kuullostaa niin omahyväiseltä ja tutulta noi puheet. Tosin ei se oo sama tyyppi, kun en kestäny sen juttuja kun 5kk. Poikaystäväsi kuullostaa hieman narsistilta. Syy löytyy aina muista. Varo vaan ettet ala vahingossakaan uskomaan hänen puheita, itsetuntosi saattaa meinaan romahtaa tämän kaverin kanssa. Pistäisin vahingon kiertämään ja etsisin itselleni uuden.

Äsken puhuimme puhelimessa ja hän sanoi ettei häntä haittaa nämä orgasmi asiat tms laisinkaan ja minä sanoin hänelle että ei siltä vaikuta kun on pakko niistä koko ajan puhua yms.
En kuitenkaan kertonut hänelle koko asiaa mikä tässä minua haittaa, en oikein tiedä miten ilmaisen kaiken sen mitä tunnen kun alan tästä hänelle puhumaan ja miten hän tajuaisi oloni eikä vain pyytelisi anteeksi että unohtaisin tämän asian noepasti. Voin sanoa että ei lähde sitte millään päästä tämä vitutus kun hänjauhaa exästään.

Koitappa kertoa hälle pari juttua sun ja sun exän yhteisestä seksielämästä. Muisteleppa vaikka hälle miten kiva oli kerran sekstata exän kanssa junan vessassa tms. Eiköpä hiljene :D
Tai heitä vaikka vitsinä, että mitattaisko vehje, että exän kanssa oli tapana kun sillä oli niin valtava.
Toinen on vielä niin nuori.

Kyllä on törkeää käytöstä pojan koltiaiselta! Jotkut asiat pitää vaan pitää omana tietonaan...

Joku täällä päivitteli, että kuka muka nyt oikeasti huutaa orgasmin aikana, niin ainakin minä :D Ja ihan yhdynnässä saan, mutta nämä asiat on yksilöllisiä eikä todellakaan sama päde kaikkiin naisiin. En minäkään aina ole saanu, mutta sen oikean kanssa kylläkin ja lujaa :)

Mä en jaksaasi jatkuvasti kuunnella juttuja miehen exästä vaan käskisin pitää turpansa kiinni tai seurustelu loppuus siihen. Ei mulla ole mitään tarvetta tietää kuinka joku toinen nainen on saanut orgasminsa.

Tuota miestä pitääs vähän opettaa sänkyhommissa kun ei tuon vertaa tiedä naisten orgasmeista.

Jos se "poitsu" ei ole tuohon ikään mennessä oppinut käytöstapoja ja toisen huomioimista (eli kuka ihme vertaa exäänsä ja nykyistä sängyssä ja vielä ääneen kumppanilleen???) niin tuskinpa se jatkossakaan oppii.

Anna herran mennä, ansaitset paljon parempaa kuin tuollaisen joka ei taida edes jälkikäteen ajatella mitä päästää suustaan.

muuten puhuu aina näistä lantionpohjalihaksista? Niitä mun muka pitäis alkaan treenaileen että orgasmin saisin. Luin äsken tietoja ja se voi parantaa toki tuntua seksissä mutta jos on terve ja nuori nainen niin ei lihaksien treenailusta ole mitään hyötyä? Synnyttäneillä naisilla enemmänkin ja niillä joilla on yodellisia ongelmia orgasmin suhteen. No en nyt oiekin tiedä miten suhtaudun enään koko tähän asiaan.

hänelle kyllä eilen näin: "mitäpä jos minäkins anoisin että sinulla on niin pieni muna ettet pysty tyydyttämään minua?"
No loppuilta hän sitä siinä vatvoi yms, sanoi että tuntuu kamalalta ja jos joku muu tuntuu paremmalta kuin hän.
Eihän asia niin ole teitenkään mutta minsuta tässä pahalta tuntuu kun hän exästään puhuu ja tämän rajahtävistä orgasmeista ihan kuin minunkin olisi pakko saada sellaisia tai muuten minussa on jotain vikaa.

Yhteistyössä