orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelo

Vieras
kertokaa nyt naiset, koska te saitte ensimmäisen orgasmin ilman tee-se-itse-menetelmiä`? kuinka monta kertaa (tai vuotta) siinä kesti? alan jo luopua toivosta että sellaista elämystä koskaan kokisin..nuorempana luulin sen johtuvan liiasta alkoholista,väärästä sänkykaverista, jännittämisestä tms mutta nyt kun olen seurustellut kauan aikaa miehen kanssa ketä rakastan yli kaiken niin ei siltikään mitää.

kaikkista raivostuttavinta on se että AINA kun alkaa tuntua hyvältä ja siltä että ""joko nyt vihdoinkin"" (tekee se sitten mitä tahansa mulle) niin melkein samantien joko se alkaa tehdä jotain muuta tai sitte siltä itteltä tulee..kerran vedin hirvittävät hepulit kesken touhaamisen juuri tuon takia ja en saanut kovin hyvää palautetta...öhm, en ihmettele.

ei se orgasmi sinänsä ole maailman tärkein asia, kun se seksi on muuten mahtavaa...onhan mulla kaks tervettä kättä mutta kun se nyt vain yksinkertaisesti suomeksi sanottuna VITUTTAA kun ei tuu vaikka mitä äijä tekis. (kai sekin nyt jo ihmettelee että mikä friikki mä oon, vaikka koskaan ei oo valittanut siitä ja ihmetelly vaikka oon monesti aiheen ottanut puheeksi...)

tätä on niin vaikea selittää ja kaverit vain hokee että äijä tekee väärin jos ei tuu ja että ei saa jännittää plaa plaa mutta kun siin kestäis varmaan puoli elämää että se sais mut tulemaan..mut on varmaan tuomittu tähän. niin ja ehkä kuitenkin typerintä on se että kun itse otan hommat käsiini niin siinä menee 10 minuuttia. jos suristaa jollain laitteella niin ehkä minuutti..

tai sitte mä oon ollut elämäni aikana sängyssä täysien tumpeloiden kanssa. en mä nyt niin monimutkainen laitos voi olla???

Se on yleistä ja korvien välistä johtuvaa myös. Tyttöystävä varoitti minua ekana yönä, että on vaikea tapaus. Tosin se sai silloin ja yleensä senkin jälkeen kanssani. En tiedä onko tuo kiinni tekniikasta tai tunteista.

Olen yli nelikymppinen nainen ja rakastellut ehkä n. 30 miehen kanssa elämäni aikana. Ja heistä vain YKSI on ollut kykenevä minulle orgasimin antamaan. Ja eihän se naimalla onnistu, klitorista pitää osata käsitellä juuri oikealla tavalla...

Ajatelkaas että huippu uunimuurariksi valmistuu parin vuoden oppisopimuksella. Naisen orgasmin rakentajaksi ei moni mies pääse parissa vuosikymmenessä... Herää epäily että opettaja on jälkimmäisessä itse ammattitaidoton. Oma vaimoni ei siedä suuttumatta yhtään kysymystä aiheesta... Synnytykset , pukamat, yms on yhdessä käyty ja setvitty , mutta ... Kyllä elämä on hankalaa, ja nopeasti ohi.

itse kuulun tuohon toiseen ääripäähän, eli en ole onnistunut tuottamaan itselleni orgasmia, mutta kuitenkin saan helposti miehen kanssa. toisaalta en ole koskaan ollut mitenkään erikoisen kiinnostunut itseni koskettelusta, eli saattaa olla kyseessä vain harjoituksen puute, vaikka ikää on kertynyt jo jonkin verran.

aloittajalle, etkö siis saa yhdynnässä, vai et ollenkaan miehen kanssa? laita miehesi hyväilemään sinua ja opasta oikeisiin kohtiin.. toivottavasti miehesi oppii tuottamaan sinulle nautintoa!

Taisin olla noin parikymppinen kun sain ensimmäisen kerran orgasmin miehen kanssa. Vieläkin se onnistuu parhaiten samalla metodilla: minä miehen päällä vähän eteenpäin kallistuneena jolloin klitta saa mukavasti hankausta. Määrään itse tahdin ja pyydän miestä olemaan vaikka ihan paikallaan, jos mies ei osaa myötäillä liikkeitäni sopivasti. Kun itse on ""ohjaksissa"", ei haittaa vaikka mies olisi vähän tumpelompi tapaus. ;)

Kyllä se on sinun asiasi opettaa miehesi siihen mistä pidät eikä se klitoris orgasmi ole aina se paras,omasta mielestäni tuntuu paremmalta saada orgasmi rakastellessa kun mieheni penis osuu g pisteeseeni..Tietysti se on miehestä kiinni mutta oma mieheni kyllä hillitsee oman tulemisensa kunnes minä olen saanut useimmiten vielä monta kertaa.

Totuus on, että jotkut saa ja toiset ei. Naisen orgasmi on tosi monimutkainen systeemi. Pystyn itse tuottamaan sen itselleni vaikka parissa minuutissa, mutta miehen kanssa en koskaan saa. Nyt minulla on käsissäni mies, joka jaksaa nähdä vaivaa suhteeni, eli toivossa elän kuitenkin edelleen!

Puolihyvä systeemi on sellainen, että ollaan kyljellään, mies tulee sisään takaapäin ja itse hyväilen itseäni edestä. Pari kertaa olen näin onnistunut orkun saamaan ja se tuntuu MELKEIN siltä, kuin olis oikeasti yhdynnässä saanut. Mieskin on ollut iloinen nautinnostani.

Juu, kyllä se sieppaa ankarasti, kun kuulee, miten jotkut laukeavat joka kerta miehen sylissä. Mutta onhan maailmassa muitakin tärkeitä asioita. Kyllä se kokonaisvaltainen hellyys on tärkeämpää!

kiitos kaikille...ehkä se tästä ehkä ei mutta mitään sydänkohtausta en aio itselleni hankkia tämän asian tiimoilta :P enkä myöskään halua pilata mahtavaa suhdetta sillä että kitisen jatkuvasti siitä että ku ei tule! olen hankala ja sillä siisti! mutta tänään aion kuitenkin ottaa puheeksi tämän asian...pitkästä aikaa...ja kokeilen aloittaa tästä puhumisen ihan jossain sellaisessa tilanteessa missä vähiten pitäisi seksiä ajatella:)

hyvät päivät teille kaikille ja kiitos vielä kerran neuvoista:)

En mä tiedä tohon vastata mitään, mut se mua ihmetyttää et minkä takia ei naiset saa orgasmia? Itse saan joka kerta mieheltäni, kun rakastelemme:) vinkkinä tietysti vois olla se et käyttäkää jtn seksileluja ja kuvitelkaa fantasioita... Vois ehkä toimia?

Kuulun samaan ryhmään meni parikymmentä vuotta ennen kuin uskoin, että sen voi saada myös omin neuvoin. Sen sijaan miehen kanssa olen aina saanut sen erittäin helposti.

Siis mitä? Odotatko miehen tekevän sinulle orgasmin??? Ja kaverit vaan hokee että mies tekee jotain väärin???

Saan yhdynnässä orgasmin miltei poikkeuksetta, muistaakseni siihen meni ensimmäisellä kerralla noin 5-10 minuuttia (siis 17-v ja ensimmäinen yhdyntä), mutta tosiasia on, ettei yksikään mies pysty sitä minulle 'tekemään' jos en ole itse mukana. Se ei varmasti tule sillä että minä makaan selälläni ja odotan että mies sen minulle tekee. Siihen tarvitaan mielikuvitusta ja intoa ja omaa liikettä. Silloin sitä orgasmia saa ennemminkin pidätellä kuin odotella.

Ja tumpelonkin miehen kanssa saa kyllä orgasmin, laita vain mies selälleen ja hyppää itse satulaan.
Tumpelo mutta dominoiva mies sen sijaan on vaikea tapaus.

olen elämäni aikana harrastanut seksiä noin 30 miehen kanssa,ja ei mitään.vuosi sitten aloitin ekan oikean parisuhteeni.meni noin puoli vuotta että sain ekan kerran.elämässäni.en tiedä mitä tapahtui,tulin vain.ja se oli upeaa,en tiennytkään että sellaista on.sen jälkeen sain joka kerta.nyt meillä on tosiaan jo vuosi takana,ja erinäisistä syistä en taas saa,paitsi välillä.samalla kun olen asiaa ajatellut ja ihmetellyt,tulee suorituspaineita ja olo että pakko saada!mutta se ei ole tarkoitus,läheisyys ja rentous ovat avaimia.ja jos mies hyväilee käsin,en saa.en ilmeisesti anna itselleni lupaa.monet asiat vaikuttavat.myös mielialalääkkeet vievät halut ja orgasmin saanti vaikeutuu..esimerkiksi.

Mielenkiintoinen asia tämä orgasmi.
Olen miehenä tehnyt kokeen ja naisen ollessa päällä olen alkanut ajatella aivan muita asioita.
Nainen on touhunnut ihan hyvin ja minulla on lerpahtanut.
Eli kuten tuossa joku mainitsi täytyy olla tietenkin itse mukana, ei sitä orgasmia todella kukaan toinen tee.
Parikymmentä vuotta sitten sattui tapaus, jossa uuden naisystäväni kanssa olin sängyssä. Hän oli aikasemmin ollut jo 15 vuotta aviossa toisaalla ja sitten tullut ero. Sai kertomansa mukaan elämänsä ensimmäisen orgasmin.
Erosimme sitten vuoden seurustelun jälkeen ja nyt kun olen hänet nähnyt hän ottanut tämän asian puheeksi. Muistaa edelleen sen tapauksen.
En ole mitenkään erikoinen tapaus varustukseltani, mutta yritän pitää naista ns. hyvänä kaiken aikaa.
Nykyinenkin naisystäväni tuntuu olevan tyytyväinen, ei olla kyllä hirveästi enää nykyisin mietitty orgasmeja, kun on hyvä olla toisen lähellä kait se riittää.
Ei siis kannata keskustelun aloittajankaan ottaa turhia paineita asiasta. Läheisyyttä ja hellyyttä mukaan. Kyllä se aikanaan sieltä tulee ilman paineita.

Alkuperäinen kirjoittaja tumpelo:
kertokaa nyt naiset, koska te saitte ensimmäisen orgasmin ilman tee-se-itse-menetelmiä`? kuinka monta kertaa (tai vuotta) siinä kesti? alan jo luopua toivosta että sellaista elämystä koskaan kokisin..nuorempana luulin sen johtuvan liiasta alkoholista,väärästä sänkykaverista, jännittämisestä tms mutta nyt kun olen seurustellut kauan aikaa miehen kanssa ketä rakastan yli kaiken niin ei siltikään mitää.

kaikkista raivostuttavinta on se että AINA kun alkaa tuntua hyvältä ja siltä että ""joko nyt vihdoinkin"" (tekee se sitten mitä tahansa mulle) niin melkein samantien joko se alkaa tehdä jotain muuta tai sitte siltä itteltä tulee..kerran vedin hirvittävät hepulit kesken touhaamisen juuri tuon takia ja en saanut kovin hyvää palautetta...öhm, en ihmettele.

ei se orgasmi sinänsä ole maailman tärkein asia, kun se seksi on muuten mahtavaa...onhan mulla kaks tervettä kättä mutta kun se nyt vain yksinkertaisesti suomeksi sanottuna VITUTTAA kun ei tuu vaikka mitä äijä tekis. (kai sekin nyt jo ihmettelee että mikä friikki mä oon, vaikka koskaan ei oo valittanut siitä ja ihmetelly vaikka oon monesti aiheen ottanut puheeksi...)

tätä on niin vaikea selittää ja kaverit vain hokee että äijä tekee väärin jos ei tuu ja että ei saa jännittää plaa plaa mutta kun siin kestäis varmaan puoli elämää että se sais mut tulemaan..mut on varmaan tuomittu tähän. niin ja ehkä kuitenkin typerintä on se että kun itse otan hommat käsiini niin siinä menee 10 minuuttia. jos suristaa jollain laitteella niin ehkä minuutti..

tai sitte mä oon ollut elämäni aikana sängyssä täysien tumpeloiden kanssa. en mä nyt niin monimutkainen laitos voi olla???

Jaa-a, kauan siihen meni, vuosia, varmaan 10!

Ens kerralla kun olet melkein tulossa, sano miehellesi "pysy siinä", "paikalla", "tee just noin". On sinun tehtäväsi opastaa miehellesi kuinka sinut tyydytetään. Voittehan tehdä sen myös yhdessä eli voit samalla käyttää myös omia käsiäsi tai miksette vaikka niitä seksileluja.

Hieman avoimuutta ja keskustelutaitoa peliin rohkeudella. Jos sängyssä ujostelee ja jännittää, ei hommasta tule mitään. Ei orgasmin saaminen edellytä sitä, että mies olisi sisälläsi. Eiköhän olisi tärkeämpää, että hän yleensä oppisi kuinka sinä toimit. Jos itse sen tiedät, voit kaiken opettaa miehellesikin.

minäkään en ikinä ole saanut orgasmia itseni tai miehen kanssa.jos harrastan itsetyydytystä,niin aluksi käyn kuumana ja tuntuu mahtavalta mutta hetken kuluttua tunnelma latistuu..ja muutenkin jos olen miehen kanssa niin en osaa olla täysillä mukana,tulee semmonen olo että mitä helvettiä mä tässä teen,tuntuu tyhmältä,näytän tyhmältä,kuulostan tyhmältä..sit sen jälkeen on enää edes turha kuvitella siitä jotain tulevan..olen vissiin jotenkin outo..ajattelen liikaa tai jotain.nämä kyllä ovat olleet lyhyt aikasia juttuja,että jos löytyis pidempiaikanen seurustelukumpani,niin ehkä sitten siitä jotain tulis,ku ei olisi mitään paineita omasta vartalosta..ym..ym..vaikkei mun vartalosa oikeesti edes vikaa ole,normaalipainonen suurinpiirtein olen,mut epävarma ihminen.kuinka voinkaan kadehtia teitä itsevarmoja ihmisiä,jotka ovat orgasmin saaneet.

Kaverit sanoo, äijässä vika ? Onkohan näin ?

Toiset naiset oppii saamaan orgasmeja heti seksielämän aloitettuaan ja vieläpä miehestä riippumatta. Tumpelot ja muut ruikuttajat eivät välttämättä opi koskaan. Kuten sanotaan, orgasmia ei odoteta tai tehdä, vaan se otetaan.
Useimmiten nämä ongelmat liittyvät kopan sisäisiin ristiriitoihin.

Mieenkiintoinen aihe, koskettaa varmaan monta naista ja siinä sivussa miestäkin. Minä en osaa tehdä orgasmia itselle, hyvältä se tuntuu ominkin käsin. Ennen synnytyksiä sain orgasmin joskus yhdynnässä en aina.

Nyt kun 20 vuoden avioliiton jälkeen osaan nauttia kunnon seksistä en vieläkään saa aina orgasmia mutta nautin paljon ja olen aina valmis. Miehen taidoissa on ollut oppimisen varaakin.

Kuitenkaan en pidä itseäni epänormaalina, näinkin on hyvä. Rakastan hellyyttä ja rakastelua. Tehkäämme kaikki naiset niin!

Olen 40+, enkä ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa. Käsipelillä toimii jopa muutamassa minuutissa. Tarvitsen erittäin voimakasta painetta laajalle alueelle jalkoväliin orgasmin saamiseksi, yhdynnässä moinen ei onnistu mitenkään. Ei tämä ole korvien välissä, se on vain fysiologiaa. Ihmiset ovat erilaisia.

Itse oon 25v ja oon saanu ehkä pari kertaa entisen miehen kanssa yhdynnässä, kerran olin itse päällä ja pari kertaa sitten itse klitorista samalla hieroen.
Yleensä siis hankalaa. Orgasmi onnistuu 3 krt kymmenestä niin, et mies nuoli mulle orgasmin, sekään ei siis tosiaan aina.
Yleensä nimenomaan tulee tuo tietoinen ajattelu tielle niinkun joku kirjoitti et alkaa pyöriin "miltä näytän" jne turhuudet mielessä ja sitten ei onnaa...
Nykyisen mieheni kanssa en edes oo vielä saanu kertaakaan, mut kylläpä sekin sitten aikanaan, uskon =)