Oravamusiikkia

Toisessa ketjussa kerroin kadulla ohi kävelleistä "Halloween-noidista", jotka eivät ikävä kyllä tulleet ovelleni karkki tai kepponen mielessä. Laitan kuitenkin vuoden takaisen videon, joka kunnioittaa noiden noitatyttöjen ulkonäköä.


 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Piti katsoa että olitko jo laittanut ja olithan sinä ja minäkin tykkäyksestä päätellen sen kerran kuuntelin.

Tää kyllä kuunnellaan nyt uudelleen.🤗

 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
Tässä ainoa oikea japanialainen noita!❤😍
(en viitsi laittaa lempi soundtracia: Rouge no dengon koska kuultu jo niin monesti niin laitan toisiks parhaimman)
😍
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Laitan VIVIZin Untie-videon tännekin, vaikka sen jo toisaalla esittelinkin. Naiset itse olisivat halunneet tästä minialbumin ykköskappaleen, mutta levy-yhtiö päätti että Maniac (tämän ketjun #157) sai ykkössijan.

lavalla

Se jo esittelemäni Performance-video
 
Todellinen harmaaorava, 54-vuotias pop-veteraani Uhm Jung-Hwa näyttää mallia palstamammoille. Ehkä @-roosaruusa- suostuisi tuossa asussa esiintymäänkin?


Tässä samainen mummo hieman rauhallisempana, ääni hieman huojuu live-esityksessä, mutta hyvin pärjää kun tietää, että menetti äänensä kokonaan yli puoleksi vuodeksi kun kilpirauhassyöpä leikattiin. Äänihuulet operoitiin kuntoon toisella leikkauksella.


Uhm Jung-Hwa 42-vuotiaana
 
@m1es kiva kolttu, mutta enemmän samaistun siihen ettei voi vuoteen laulaa.

Ku mulla imusolmukesyöpä sydämen ja keuhojen välissä aiheutti saman. Happea riitti hädintuskin puhumiseen. Laulusta saattoi vain haaveilla.

Elämä oli niiiin ihanaa kun toiviuttuani pystyin laulamaan ihan koko biisin putkeen. <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja m1es
Aikuiset japanilaisnaiset (21-27 v) näyttävät reipasta liikuntamallia.

Kertonee tän päivän arvoista.

Siis se, että mulla oli 27-vuotiaana kolme lasta ja neljäs suunnitteilla. Samaan aikaan työstin juoksuvauhtia kymppiin tunnissa... tanssittuakin tuli juu, Fröbelin palikoiden tahdissa.

Tai no, mistäs mä tiedän montako lasta kyseisillä rouvilla on :D
 
Kertonee tän päivän arvoista.

Siis se, että mulla oli 27-vuotiaana kolme lasta ja neljäs suunnitteilla. Samaan aikaan työstin juoksuvauhtia kymppiin tunnissa... tanssittuakin tuli juu, Fröbelin palikoiden tahdissa.

Tai no, mistäs mä tiedän montako lasta kyseisillä rouvilla on
Niin, tämän päivän (ja eilisenkin) arvoista Japanissa. Kulttuureilla on eroja.
Melkein voisin luvata syöväni piponi, jos heistä yhdelläkään on lapsi. Tosin eipä ole juuri heidän ikäisillään suomalaisnaisillakaan. Sitä lapsen hankkimista ryhdytään suunnittelemaan yli kolmekymppisenä ja ihmetellään kun ei heti tärppääkään.

Yleisö (ei lapsista koostuva) on ainakin kybällä mukana.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä