Oran yhdistelmävaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei tekniikan ilmelapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei tekniikan ilmelapsi

Vieras
Hei. Osaako joku sanoa onko noin 3 vuotta vanhoissa oran yhdistelmävaunuissa heittoaisa? Miten tämä heittoaisa kääntyy. Meillä on lapsella kyseiset vaunut enkä olen tajunnut miten se aisa kääntyy jos niissä on sellainen (uskon löytyvän) Eli miten voin tarkistaa että meneekö se heittämällä ylitte...?

Ei ole molemmin puolin jarruja. Nettimarkkinoilla on samanlaiset vaunut myynnissä (http://www.nettimarkkina.com/ora-jovi-air-yhdistelmavaunut/881423) eikä niissäkään ole kaksia jarruja ja niissä on kuulemma heittoaisa ainakin ilmoituksen mukaan. Runko on samanlainen niissä kun meillä.

Meillä oli Ora Jovi tupla-yhdistelmärattaat vm 2007. Niistä ei saanut aisaa heittämällä yli (jarrukin vain toisella puolella), mutta koppaa kääntämällä sai kulkusuunnan kyllä vaihdettua.

Mä muistelen, että siellä oli joku punainen vipu mitä käännettiin ja sit heitettiin se aisa toiselle puolen... tosi hankala oli. Ja vaan mies osasi sen kääntää, mä en.

Mä muistelen, että siellä oli joku punainen vipu mitä käännettiin ja sit heitettiin se aisa toiselle puolen... tosi hankala oli. Ja vaan mies osasi sen kääntää, mä en.

Minunpas pitää illalla tutkailla ne rattaat koska niissä on sellainen punainen juttu siellä rungossa. Jos jollakin on tietoa miten se kääntyy niin olisin tosi kiitollinen jos kertoisi miten se tapahtuu.

Minunpas pitää illalla tutkailla ne rattaat koska niissä on sellainen punainen juttu siellä rungossa. Jos jollakin on tietoa miten se kääntyy niin olisin tosi kiitollinen jos kertoisi miten se tapahtuu.

Meilläkin oli vm 2007 ora jovi air-vaunut. Ei ole heittoaisaa mutta kopan saa irrotettua kumpaan suuntaan tahansa:) Alla on juu sellanen napit joista painetaan, tutkaile!

Mulla on samanlaiset kun noi myynnissä olevat.. En oo siitä löytänyt heittoaisa juttua, en tosin ole etsimällä etsinytkään... jos joku kertoo miten se pelittää niin olis kiva tietää :whistle:

Ei noissa ilmoituksen vaunuissa ainakaan ole heittoaisaa.

Jos on heittoaisa, niin se putki joka tulee työntöaisasta, on pidempi. Noissa se putki päättyy tuohon mistä ne taittuu kasaan. Aika vaikea selittää.

Yhteistyössä