Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 20:22 oraa kirjoitti:katso Odotus-lehden numero 1/2005
siinä oli vaunu vertailu, jossa ora tuli hopea tilalle heti testivoittaja Brio kombin jälkeen. Eli hyvä vaunu
helmikuun puolessa välissä on taas odotus-lehdessä vaunuvertailu.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 20:58 Nasu1 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 20:22 oraa kirjoitti:katso Odotus-lehden numero 1/2005
siinä oli vaunu vertailu, jossa ora tuli hopea tilalle heti testivoittaja Brio kombin jälkeen. Eli hyvä vaunu
Mutta mun mielestä siinä kaikki muut vaunut olikin sellasia että itse en ainakaan ostais..makuasia tietty, mutta vertailukohteet esim. Briolle ja Oralle oli aika huonot siinä testissä
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 23:45 niin kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 20:58 Nasu1 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 20:22 oraa kirjoitti:katso Odotus-lehden numero 1/2005
Mutta mun mielestä siinä kaikki muut vaunut olikin sellasia että itse en ainakaan ostais..makuasia tietty, mutta vertailukohteet esim. Briolle ja Oralle oli aika huonot siinä testissä
mikä vaunu olisi pitänyt olla vertailu kohteena? emmaljunga ei taida uskaltaa siihen testiin mennä kun brio aina voittaa ja muita ei taida oikein hintaluokassaan olla. Jännä katsoa ketkä ovat uudessa testissä mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 19:39 niin mutta kirjoitti:testissä testataan vaunujen soveltuvuutta etenkin suomen talveen ja käytännöllisyyttä, sekä kankaiden yms. kestävyyttä, joten eikös esim. emmaljungan pitäisi pärjätä siinä? miksi se ei ikinä mukana?
ehkä nuo kalliit ja ulkoasultaan hienot, mutta muuten "puutteelliset" vaunut eivät testissä pärjäisi ja näin ollen jättäytyvät testin ulkopuolelle.
Ei ole 2005 mallia meillä,mutta molemmilla lapsilla olleet Orat ja todella tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 17:24 minttu kirjoitti:onko kellään noita uusia oran yhdistelmiä (vm 2005)? onko millaisia kokemuksia? mitä huonoa/hyvää verrattuna Brioon tai Emmaljungaan?
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 07:51 juju kirjoitti:Itse ihmettelin juuri ruotsalaisen "Vi föräldrar" lehden "testejä", joissa yhdet maailman suosituimmista rattaista - siis oikeasti koko maailman - Bugaboot tuomittiin vaarallisiksi ja kelvottomiksi. Jos näin todella olisi, olisivat käyttäjät ja viranomaiset ympäri maailman boikotoineet noin huonoksi todettuja rattaita ja ne olisivat myyntikiellossa ja asiakkaat kaikonneet jo vuosia sitten.
Se siis lehtien toimittajien ja niiden kavereiden testeistä.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 23:45 niin kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 20:58 Nasu1 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 20:22 oraa kirjoitti:katso Odotus-lehden numero 1/2005
mikä vaunu olisi pitänyt olla vertailu kohteena? emmaljunga ei taida uskaltaa siihen testiin mennä kun brio aina voittaa ja muita ei taida oikein hintaluokassaan olla. Jännä katsoa ketkä ovat uudessa testissä mukana.