Opteam vai staffpoint?

Näkymätön Ninni

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
2 560
1
36
Oon aikasemmin ollu staffilla mutta jotenkin musta tuntuu et opteamilla on enemmän kaupoissa kysyntää, tai et niille tulee enemmän avoimia vuoroja...

Kokemuksia, kummasta olet tykännyt/et ole tykännyt??

Ajankohtaista olis siis elokuun lopussa vasta aloittaa mutta mietin jo et meenkö vanhaan takas vai hakisinko opteamille...

Itselläni ei ainakaan ole mitään hyvää sanottavaa staffista. Työtodistuksia joutui ruikuttamaan 4 kertaa ja lopputulos on tulostetut työvuorolistat. Ja muutenkin asioiden hoitaminen oli täyttä sontaa ja ala-arvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Itselläni ei ainakaan ole mitään hyvää sanottavaa staffista. Työtodistuksia joutui ruikuttamaan 4 kertaa ja lopputulos on tulostetut työvuorolistat. Ja muutenkin asioiden hoitaminen oli täyttä sontaa ja ala-arvoista.

Täh, oikeasti? :o Saitko sitten koskaan oikeaa työtodistusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:
Mä kysyin kanssa staffilta työtodistusta niin selitti jotain skeidaa enkä sitä ole saanut tähän mennessä.. Et se kanssa kyllä miinusta..

Eli se bulaagi ei paljoa piittaa ainakaan laista.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja huu:

Täh, oikeasti? :o Saitko sitten koskaan oikeaa työtodistusta?

En :/

Kyllä ainakin itelle on hyvin löytynyt töitä staffpointin kautta. Siis nimenomaan kaupan puolelle. Mielestäni staffpoint hoitaa työsuhdeasiat hyvin, ei mitään negatiivista sanottavaa!

Toivottavasti olet saanut jo työtodistukset. Jos et niin laita liitto, työkkäri, työsuojelupiiri tms niitä kyselemään. Jos omalta paikkakunnalta tai yhteyshenkilöltä et niitä saa niin kato firman sivuilta toimitusjohtajan tai jonkun toisen isomman pampun numero ja soita sille ja kerro palautteet.... nimim. paska valuu alaspäin!

Opteam on tällä hetkellä mielestäni paras ja luotettavin rekrytointifirma. Palkassa ei ole mitään moittimista ja ne maksetaan ajallaan ilman ongelmia. Töitä tarjotaan runsaasti vähän joka alalta, riippuen työntekijän osaamisen, koulutuksen ja kiinnostuksen mukaan. Työtodistuksen ne tulosti heti kun sitä kysyin. Todistus sisälsi kokonaistuntimäärän, jonka olen Opteamilla työskennellyt ja lyhyen suullisen arvostelun.

Staffpointista minulla ei ole oikeastaan mitään moitittavaa, muttei sen suuremmin kehuttavaakaan. Asiat hoituvat rivakasti ja ajallaan. En ole joutunut koskaan hakemaan sieltä työtodistusta, joten en osaa sen suhteen kommentoida.

Staffpointista en osaa sanoa, mutta opteamille ei kannata mennä, sillä siellä on töykeitä työntekijöitä. Esimerkiksi kuntoutussuunnittelijana toimiva taina jaakkola. Joskus olin hänen kuntoutettavana ja huomasin että hän kertoi tunneilla erilaisia esimerkkejä, joista sai sellaisen kuvan, että valehteleminen ok. Lisäksi eräällä tunnilla piti antaa kuntoutuksesta palautetta. Palautteen sai antaa nimellisenä tai nimettömänä. Annoin nimettömänä, vaikka lomakkeessa ei varsinaisesti mitään salaisuuksia ollutkaan. Taina alkoi heti silmieni edessä tutkia palautettani. Mielestäni hän toimi väärin ja itse en ainakaan halua työskennellä firmassa, jossa on vastaavanlaisia epäluotettavia työntekijöitä.

Yhteistyössä