Oppisopimuskoulutuksesta irtisanoutuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhtenä kysymysmerkkinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhtenä kysymysmerkkinä

Vieras
Saanko karenssin ja kuinka pitkän jos irtisanoudun ns ilman hyvää syytä? Olen ollut työssä nyt 3kk ja minulla 4kk koeaika.

Nyppii niin pirusti kun kaikki siellä on minun syytä mitä tapahtuu ja omistaja on ihan madottoman ahne ja pihi.

Teoriaopintojakin olisi hyvä pitää mahdollisimman vähän ja kaikki pitää tehdä takaisin.

Saanko karenssin vaikka aloittaisin etäopiskelun, tarkoituksena olisi verkkolukio ja sitä kautta yo-tutkinto? Auttaako karenssiasiassa yhtään. Tämä oli toinen vaihtoehto minulla silloin kun aloitin oppisopimuksen.

Olen ollut yhteyksissä ja niistä pitäisi vielä maksaa pakka ( näin milulle kerrottiin kahdelta taholta, koulusta ja maksajalta) ja i tarvitse tehsä takaisin,mutta työnantaja on sitä mieltä että pitää. He ei muuten hyödy siitä mitään.

Jos työantajasi ei ole ymmärtänyt oppisopimusta ja rikkoo omalta osaltaan sitä, niin kannattaa ilman muuta ilmoittaa asiasta oppisopimustoimistoon.

Mitä enemmän reklamoit kirjallisesti,sen paremmin asiasi käsitellään oppisopimustoimistossa.

Yhteistyössä