Y
yhtenä kysymysmerkkinä
Vieras
Saanko karenssin ja kuinka pitkän jos irtisanoudun ns ilman hyvää syytä? Olen ollut työssä nyt 3kk ja minulla 4kk koeaika.
Nyppii niin pirusti kun kaikki siellä on minun syytä mitä tapahtuu ja omistaja on ihan madottoman ahne ja pihi.
Teoriaopintojakin olisi hyvä pitää mahdollisimman vähän ja kaikki pitää tehdä takaisin.
Nyppii niin pirusti kun kaikki siellä on minun syytä mitä tapahtuu ja omistaja on ihan madottoman ahne ja pihi.
Teoriaopintojakin olisi hyvä pitää mahdollisimman vähän ja kaikki pitää tehdä takaisin.