O
ohhoh
Vieras
Lapseni kävi HopLopissa eilen kumminsa kanssa.
Oli onnellinen tietysti ja hehkutti ettei ota ranneketta pois ainakaan viikkoon

Hain lapsen eskarista pois ja lapsi oli kovin murheellinen,
eska ope oli käskenyt ottaa rannekkeen pois ja kertonut syyksi ettei muille tule paha mieli kun kaikilla ei ehkä ole mahdollista sinne päästä,
oli tuo ranneke eska reppuun laitettu kyllä talteen.
Soitin sitten muissa asioissa eska opelle kun olimme sopineet puh.ajan
kysyin siinä sitten samalla sivulauseessani että
mikä tämä ranneke pois juttu oikein on
ja hän sitten kertoi ettei heillä saa ketään eriarvoistaa, tällainen voi tuoda toiselle lapselle pahan mielen kun hän ei itse ole päässyt mukaan
olisi eri asia jos koko ryhmällä olisi ollut rannekkeet niin sopisi pitää.
Ja minä kun kuvittelin että ikuinen suvivirsi laulu olisi omiaan mutta ei nyt sitten ei saa edes hoplop rannekettakaan pitää jos ei ole varaa kustantaa koko eskaria.
Koskahan joku fiksu keksii koulupuvut ja hiuksetkin pitää samalla tavalla leikata ettei tule vaan paha mieli.
Oli onnellinen tietysti ja hehkutti ettei ota ranneketta pois ainakaan viikkoon
Hain lapsen eskarista pois ja lapsi oli kovin murheellinen,
eska ope oli käskenyt ottaa rannekkeen pois ja kertonut syyksi ettei muille tule paha mieli kun kaikilla ei ehkä ole mahdollista sinne päästä,
oli tuo ranneke eska reppuun laitettu kyllä talteen.
Soitin sitten muissa asioissa eska opelle kun olimme sopineet puh.ajan
kysyin siinä sitten samalla sivulauseessani että
mikä tämä ranneke pois juttu oikein on
ja hän sitten kertoi ettei heillä saa ketään eriarvoistaa, tällainen voi tuoda toiselle lapselle pahan mielen kun hän ei itse ole päässyt mukaan
olisi eri asia jos koko ryhmällä olisi ollut rannekkeet niin sopisi pitää.
Ja minä kun kuvittelin että ikuinen suvivirsi laulu olisi omiaan mutta ei nyt sitten ei saa edes hoplop rannekettakaan pitää jos ei ole varaa kustantaa koko eskaria.
Koskahan joku fiksu keksii koulupuvut ja hiuksetkin pitää samalla tavalla leikata ettei tule vaan paha mieli.